تازه های سایت

7. آبان 1398 - 11:06
یادادشت؛
یا علی‌ابن موسی الرضا(ع)؛ کدامین دانه‌های انگور کمر به رسوایی مامون بسته بودند
کدامین دانه‌های انگور کمر به رسوایی مامون بسته بودند آن هنگام که دست اجل جام خوشگوار شهادتت را به کام تو نوشانید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:نمی‌دانم کدامین دانه های انگور کمر به رسوایی مامون بسته بودند اما آن هنگام که دست اجل جام خوشگوار شهادتت را به کام تو نوشانید آسمان و زمینیان از راه دور برای رامش دردهایشان به رکوع و سجود تو مشغولند و آن هنگام است که من در خیال پریشان خود از راه دور برایت قیام می کنم.

گر چه سخت است اما باید به ناچار در فقدان تو و در این مصیبت جام غم را بنوشیم.

ای غریب آسمان وزمین!

چه با صلابت در میان کوچه های خراسان گام برمی‌داشتی اما کنون آسمان در غم تو می‌بارد و تمامی انگورها در این تلخ ترین تراژدی زمین و آسمان جامه هاشان را ز تن چاک می زنند.

یا ضامن آهو! تو همان باران رحمتی که بارها بر زخم های دلمان باریده و عشق تو سبب شد تا تمامی کائنات به زیر چتر مهربانی تو در آیند و از آن هنگام این تو بودی که ضمانت مان را کردی تا دوباره راه عشق را بپیمائیم.

یا غریب الغربا! از آن هنگام که دستانم بر ضریح تو حلقه شد سالهای سال می‌گذرد اما گویا تو آن هنگام عشق را در کالبد جسم بی جانم به ودیعه گذاشته ای و از آن هنگام بود که آرام جان این مضطر گشته ای و این دل هر لحظه بی تاب و پریشان توست.

امروز در روز شهادتت می خواهم کبوتری باشم که در گوشه ای از صحن تو به تماشای قامت چون سرو تو بنشینم و از غبار ره زائرانت توتیای چشم سازم وآن گاه بر چشمان بی فروغ منتظر گذارم تا که این مضطر اندکی آرام گیرد.

گرچه دور از تو حرمت هستیم اما دل چون کبوتری است که شبانه روز در صحن تو پرواز می کند آقا/امروز روز شهادت توست شفای بیماران زتو می طلبم آقا.

شهادت جانسوز و جانگداز هشتمین ستاره فروزان آسمان را به همه مردم سرزمینم ایران به ویژه مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

راضیه آرچین

انتهای پیام/

نظرات کاربران