تازه های سایت

13. آبان 1398 - 9:35
یادداشت؛
دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان باشت برای شرکت در راهپیمایی 13آبان
امروزه صحنه جدیدی در عرصه بین‌المللی مبنی بر تزلزل تفکر کاپیتالیسم برای حاکمیت بر اقتصاد جهان که اساس لیبرال دموکراسی را تشکیل می‌دهد، ایجاد شده که نشان‌دهنده عدم ‌کفایت و پاسخگویی این تفکر برای اداره جهان است .

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:بسیج دانشجویی دانشگاه پیام  نور واحد باشت به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است .

 

دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، درپی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز استکباری سال 1357 و تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم و به مراتب بزرگتر از انقلاب نخست نامیدند، از حوادث مهم این روز است .

 

امروزه صحنه جدیدی در عرصه بین‌المللی مبنی بر تزلزل تفکر کاپیتالیسم برای حاکمیت بر اقتصاد جهان که اساس لیبرال دموکراسی را تشکیل می‌دهد، ایجاد شده که نشان‌دهنده عدم ‌کفایت و پاسخگویی این تفکر برای اداره جهان است . ماهیت انقلاب اسلامی بر گرفته از فرهنگ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی بوده که در 40 سال گذشته بر این امر تاکید و پافشاری داشته و 13 آبان نماد شکسته شدن ابهت کذایی آمریکا است.

 

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور واحد باشت ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و دعوت از آحاد مردم برای حضور هر چه پرشورتر در راهپیمایی عظیم این روز، بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مستکبران جهان اعلام می‌کنند که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهد و همچنان نوک پیکان استکبارستیزی را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رود که بدون تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا است .

من الله توفیق

سید علی هاشمی ؛مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام  نور واحد باشت

انتهای پیام

 

نظرات کاربران