تازه های سایت

29. آذر 1398 - 21:55
یادداشت؛
واکنش یک فعال سیاسی به ادعای یک نامزد انتخاباتی/در مجلس بودجه های کلان را همینطور محاسبه می کنید؟
*معمار اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی آماری مشابه آرای رای دهندگان گچساران و باشت در بودجه های سطح کشور برآورد ساخته که وضعیت معیشت مردم به چنین شرایطی رسیده است!

بهگزارش پایگاه خبری باشت نیوز:در پی سخنان یکی از  نامزدهای انتخاباتی  مبنی بر اینکه  ۲۵ هزار  رای با نفر دوم اختلاف دارد، سید  محمد قاضی نیک به این سخنان واکنش نشان داد.

این فعال سیاسی  نوشت ؛

معمار اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی آماری مشابه آرای رای دهندگان گچساران و باشت  در بودجه های سطح کشور برآورد ساخته که وضعیت معیشت مردم به چنین شرایطی رسیده است!
در سخنان اخیر نماینده مشاهده شد که ایشان با یک تکبر کاذب عنوان داشتند، که امسال می خواهند ۸۰ هزار رای کسب کنند، و از طرفی عنوان نمودند با نفر دوم حداقل ۲۵ هزار رای اختلاف خواهند داشت.

در تحلیل این جملات باید خدمت نماینده مردم محترم شهرستان های گچساران و باشت عرض کنم ،که اگر جمعیت رای دهندگان شهرستان های گچساران و باشت را حدود ۱۲۰ هزار نفر در نظر بگیریم و ۸۰ هزار رای آن را نماینده کنونی به قول خودش جذب نمیاد ۴۰ هزار رای دیگر می ماند ،که اگر کل ۴۰ هزار رای هم نفر دوم کسب نماید اختلاف با آن عدد و ارقامی که نماینده فعلی در سخنرانی ها عنوان می دارد قابل هضم نیست ،و این سوال پیش می آید که آیا نماینده فعلی در مجلس بودجه های کلان کشور را همینگونه هماهنگ و تنظیم می نماید،که وضعیت اقتصادی و معیشت مردم به چنین وضعیتی دچار شده است؟

سید محمد قاضی نیا

انتهای پیام/

نظرات کاربران