تازه های سایت

14. مهر 1393 - 12:17
با حضور مردم و مسئولان شهرستانی:
غسالخانه و آرامستان جدید شهر باشت افتتاح شد + تصاویر
صبح امروز و با حضور مردم و مسئولان شهرستانی غسالخانه و آرامستان جدید شهر باشت افتتاح شد.

به گزارش خامی، صبح امروز با حضور حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت، حسینی فرماندار، معتمدین، اعضای شورای شهر، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان شهرستانی غسالخانه و آرامستان جدید شهر باشت افتتاح شد.

 

خطیب جمعه باشت در سخنانی گفت: با توجه با این‌که قبرستان و غسالخانه شهرستان باشت در مرکز این شهر واقع شده بود و مشکلات و معضلات زیادی به لحاظ اجتماعی و روانی برای شهروندان به همراه داشته لذا طرح انتقال غسالخانه و گورستان به خارج از شهر از مدت‌ها به همت شهرداری و شورای شهر اسلامی باشت در دست اجرا بوده است.

 

وی افزود: اکنون با افتتاح این غسالخانه از امروز هیچ‌گونه استفاده‌ای در این خصوص از غسالخانه مرکز شهر نخواهد شد.

 

عبودی ادامه داد: به دلیل این که قبرستان قدیمی هنوز جای خالی داشته در جلسات شهرستانی که در این خصوص گرفته شده است مقرر شد قبرستان مرکزی نیز تا پایان سال جاری در مکان قدیمی باشد و با آغاز سال 94 به مکان جدید انتقال یابد.

 

در ادامه این مراسم بهنام برازنده شهردار باشت گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم باشت نبود جایگاه مناسب برای قبرستان و خصوصاً غسالخانه بود و اینکه غسالخانه نیز در بین منازل مسکونی واقع بود و مشکلاتی را برای ساکنین این محله بوجود آورده بود لذا شهرداری باشت تکمیل این پروژه را در اولویت کاری خود قرار داد.

 

وی ادامه داد: این پروژه در 5هکتار زمین و زیربنای ساختمان 100 مترمربع  آماده شده است.

 

 

دیدگاه‌ها

مبارک امواتمون باشه!!! الهی العفو!
باسلام وخسته نباشيد،خدمت خبرنگار محترم وخوانندگان گرامي ،ضمن تشكر از مسئولين محترم خصوصا شهردار عزيز،اين حقير چند نكته دارم كه بهتر است ازهمين ابتدا به آن توجه شود ، 1- اي كاش در وقت برنامه ريزي وجلسات از مردم شهر هم جهت مكان يابي نظر خواهي مي شد.... 2- حال كه غسالخانه وقبرستان در كنار تنها مركز بهداشتي ودرماني شبانه روزي شهر باشت درست شده است براي حمل جسد مسافت نزديك است ، اما بايد به فكر ساخت بيمارستان 32 تختخوابي هم باشيم ، چون همه شما براي تشييع جنازه جلوي بيمارستان شهيد رجايي گچساران رفته ايد ومشكلات را از نزديك مشاهده كرده ايد ،آيا تا بحال فكر آلودگي صوتي وتجمع مردم درپشت مر كز بستر درمان، كاروان پشت تشييع جنازه وبرگشت مردم عزادار و ماشينها را به شهر كرده ايد. 3- حال يك لحظه فكر كنيد داخل تشييع جنازه اين حقير در مسير بستر درمان باشت هستيد وبيمار قلبي يا تصادفي يادعوايي و ... با آمبولانس وبدون آمبولانس در راه باشد با توجه به ترافيك جهت مراسمات، همه شما هم با من همنظر هستيد و بدون شك ميگوييد، نفر بعدي را هم خدا وند رحمتش كند ومستقيم ببرش به سردخانه چون راه بسته بود . 4- مسئولين محترم، خصوصا شهردار عزيز بايد از همين امروز ضمن خسته نباشيدبه ايشان ، بصورت ويژه وجهادي با توجه به لياقت و تواني كه در وي سراغ داريم بايد به فكر بازگشايي معابر و خيابان اصلي بستر درمان باشت باشد ، چون كلنگ بيمارستان 32 تختخوابي در سال 93 به زمين زده مي شود ، باز هم خدا را شكر كه قبل از مردن محل غسل را ديديم ورفتيم شادي ارواح طيبه شهدا وامام شهدا ومردگان خود وجمع حاضر، خصوصا خبرنگار محترم آقاي كامران ،بخوان صلوات برمحمد وآل محمد وقرائت فاتحه

نظرات کاربران