تازه های سایت

20. مهر 1393 - 21:24
بازدید امدادگران کمیته امداد از روستاهای محروم پیچاب باشت به روایت تصویر
جمعی از امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان باشت از روستاهای صعب العبور و محروم پیچاب باشت بازدید کردند.

به گزارش خامی، حبیب الله باقرپور مدیر کمیته امداد باشت به همراه غلامرضا متقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعی از امدادگران استانی و شهرستانی از روستاهای منطقه محروم پیچاب بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات آن‌ها بررسی کردند.

 

حبیب الله باقرپور در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: توزیع بسته اقلام بهداشتی و خانگی، توزیع اقلام خوراکی، توزیع برنج، توزیع لوازم التحریر و پرداخت وجوهات نقدی به مددجویان از جمله کمک‌های کمیته امداد به مردم منطقه پیچاب بیان کرد.

 

باقرپور افزود: بررسی مشکلات مددجویان با نشست های چهره  به چهره و بررسی وضعیت معیتشتی و درمانی آنها نیز از دیگر برنامه های کمیته امداد در منطقه پیچاب باشت بود.

 

در این بازدید که مسئولان از نزدیک با مشکلات مردم این مناطق آشنا شدند، مدیر کل کمیته امداد استان و مدیر کمیته امداد شهرستان باشت دستوراتی برای برطرف شدن این مشکلات صادر کردند.

 

به گزارش خامی، رفتن مدیران به دل روستاهای محروم و دیدن فقر و رنج مردم از نزدیک، رسمی نیکو است که امید می‌رود به یک رویه معمول در میان مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شود.

نظرات کاربران