تازه های سایت

26. بهمن 1393 - 8:00
گزارش تصویری از آماده سازی شهر باشت برای برگزاری یادواره شهدا
این روزها جوانان باشتی در حال آماده سازی شهر باشت برای برگزاری یادواره 92 شهید گلگون کفن این شهرستان هستند.

به گزارش باشت نیوز، سروان پاسدار فرهاد کریمی نسب فرمانده سپاه ناحیه باشت در خصوص اهداف این یادواره گفت: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدا است، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم این یادواره ها را با شکوه و در شأن و منزلت شهدا برگزار کنیم چراکه شهدا سندهای عزت و افتخار مملکت ما هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت با اشاره به اینکه، این شهدا بودند که آرامش و امنیت را به جامعه ما بخشیدند، بیان داشت: هر جامعه ای که فرهنگ شهادت و مقاومت در آن تریج پیدا کند، آن جامعه سربلند و آبرومند خواهد بود.

 

کریمی نسب افزود: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و نیز فداکاری نسل جبهه و جنگ را با برگزاری چنین یادواره هایی به نسل های امروز و نسل چهارم انقلاب انتقال دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت در پایان ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور شهرستان باشت جهت شرکت در این یادواره گفت: یادواره 90 شهید گلگون کفن و 2 شهید گمنام این شهرستان در روز 28 بهمن ساعت 9 صبح در مصلی این شهرستان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات کاربران