تازه های سایت

17. اسفند 1393 - 10:40
طبیعت زیبای شلالدون باشت + تصاویر
منطقه گردشگری شلالدون در هفت کیلومتری شهر باشت و مسیر ارتباطی جاده گچساران به شیراز این روزها میزبان گردشگران زیادی است.

به گزارش باشت نیوز، این منطقه که شلالدون نام دارد، طبیعتی خدادادی چشم نواز و زیبا را دارا بوده و ایام نوروز میزبان مسافران و میهمانان نوروزی از نقاط مختلف کشور است.

 

منطقه شلالدون با طبیعت سرسبز، دل‌انگیز و پوشش گیاهی جنگلی وسیع از تپه ماهورها و دره‌های زیبایی تشکیل شده که در سال‌های اخیر میراث فرهنگی با ایجاد کمپینگ، اقدامات اولیه تفریحی را فراهم کرده است.

 

شلال دون همه ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی است که به دلیل طبیعت بکر، آب‌وهوای مناسب و ایجاد تأسیسات گردشگری استان از جمله حفرچاه آهکی، انتقال خط لوله آب به طول سه کیلومتر، احداث منبع بتونی آب با ظرفیت 200 مترمکعب در ارتفاعات بالادست منطقه، احداث چندین سرویس بهداشتی، احداث سکوی نمازخانه، احداث آب‌خوری در چندین نقطه، تسطیح منطقه، ایجاد پارکینگ، سکوسازی در چندین نقطه از آن و تأمین شبکه برق منطقه «شلال دون» بر رونق گردشگری آن افزوده است.

 

گفتنی است، منطقه «شلال‌دون» یکی از مناطق نمونه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

دیدگاه‌ها

سلام مجدد. خیلی زیبا بودن.خداقوتتون بده . چه کنارای خوشمزه ای !!!!!!!!!!!! چه منره های بکری!!! ما که همیشه ی ایام پاتوقمون شلالدونه و کلی با هاش خاطره داریم !
جناب اقای کامران تشکر با این تصاویر فوق العاده .باشت شمالی در جنوب سایت سایت خوبی شده امیدوارم همه دوستان حمایت کنند
این تصاویر با میر شکار بیشتر حال میده.

نظرات کاربران