تازه های سایت

14. ارديبهشت 1394 - 8:53
مسئولان باشتی از جایگاه دفن زباله این شهر بازدید کردند+تصاویر
مسئولان شهرستان باشت از جایگاه دفن زباله این شهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بهنام برازنده در گفتگو با این پایگاه خبری گفت:  دفن بهداشتی زباله یک روش کاملاً قابل قبول و مطمئن برای دفع زباله های شهری است و به عنوان یک جایگزین در مقابل تلنبار کردن زباله مطرح است.

 

وی افزود: پوشاندن مواد در دفن بهداشتی زباله به طور موثر از تماس حشرات، جوندگان، حیوانات دیگر و پرندگان با زباله ها جلوگیری به عمل می آورد.

 

شهردار باشت ادامه داد: لایه پوششی خاک همچنین از تبادل هوا و مواد زاید جلوگیری کرده و مقدار آب سطحی را که ممکن است به داخل محل دفن نفوذ کند به حداقل میرساند.

 

وی بیان داشت: به همین منظور شهرداری باشت با حفر 8 گودال های عمیق به طول 80 متر، عرض 8 و عمق 5 متر در محل دفن زباله های شهرستان باشت روزانه زباله‌های این شهرستان به روش بهداشتی دفن خواهد کرد.

 

شهردار باشت افزود: دیوارکشی و ترمیم دیوارهای تخریب شده قریب به ۲۵۰ متر، نصب درب ورودی مناسب جهت جلوگیری از ورود احشام به زباله‌دان و پاک‌سازی محوطه اطراف این مکان از هرگونه زباله از جمله اقدامات این شهرداری در چند ماه اخیر بود.

 

برازنده در ادامه از همه مردم بخصوص دهیاران محترم شهرستان باشت خواست تا با این شهرداری همکاری لازم را جهت دفن بهداشتی زباله انجام دهند.

 

وی افزود: با افرادی که با بی‌توجهی خود باعث به وجود آمدن فضای نامناسب و نگرانی مردم شوند، از طریق مجرای قانونی برخورد خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

درود بر مهندس برازنده شهردار خدوم وزحمت کش

نظرات کاربران