تازه های سایت

25. ارديبهشت 1394 - 10:05
به مناسبت هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ جهانی:
مانور کشوری تیم های بهداشت و درمان اضطراری در باشت برگزار شد+تصاویر
به مناسبت هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ جهانی، مانور کشوری تیم های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) در سه روستای شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مسعود مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه بازدید از این مانور در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: به مناسبت هفته هلال احمر که از تاریخ 18 تا 24 اردیبهشت هر سال در کشور برگزار می شود، به مدت سه روز مانور تیم های بهداشت و درمان اضطراری کشوری، از تاریخ 23 تا 25 اردیبهشت با حضور استان های خوزستان، بوشهر، ایلام، اصفهان و چهارمحال و بختیاری و با شرکت پزشکان، پیراپزشکان و داوطلبان عضو این سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهرستان های بویراحمد و باشت در حال برگزاری است.

 

 وی با اشاره به اینکه، این تیم درمانی شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت محیط، روانشناس، تکنسین دارو و تعدادی امدادگر می باشد، افزود: این مانور  با حضور استان های ایلام، خوزستان و بوشهر در سه روستای منصورآباد، چاه تلخ و تلچگاه در شهرستان باشت برگزار شده است.

 

مثنوی بیان داشت: این تیم ها خدمات درمانی و دارویی رایگان به این عزیزان ارائه می دهند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این مانور را آماده باش و آمادگی هرچه بیشتر این تیم ها در زمان حوادث و جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و نیز ارائه خدمت به مردم مناطق روستایی در مناسبت هایی مانند هفته هلال احمر  دانست.

 

مثنوی تعداد شرکت کنندگان این مانور  در کل استان را حدود 110 نفر از پزشکان و پیراپزشکان دانست و بیان داشت: در شهرستان باشت حدود 70 نفر، شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت محیط، روانشناس، تکنسین دارو و تعدادی امدادگر هم اکنون در حال خدمت رسانی هستند.

 

نظرات کاربران