تازه های سایت

12. تير 1394 - 17:13
سفره افطاری در باشت, باشت نیوز, باشت, کمیته امداد باشت,
با عنایات کریمانه رهبر انقلاب
سفره ضیافت افطاری در باشت برپا شد+تصاویر
در طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری سفره افطاری در باشت برپا شد و یک‌هزار نیازمند باشتی اطعام شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، همزمان با سالروز میلاد با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری با همکاری امام جمعه و کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت برگزار شد.

 

در این سفره افطاری که برای نیازمندان و ایتام شهرستان باشت برپا شد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسئولان شهرستانی در کنار یک‌هزار نیازمند باشتی بر سفره افطار حضور داشتند.

 

غلامرضا متقی در حاشیه این مراسم با قدردانی از الطاف کریمانه رهبر انقلاب و نیز امام جمعه شهرستان باشت افزود: سفره آسمانی و کریمانه ولایت، عنایت رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم کشور بحمدالله چند سالی است که در ماه مبارک رمضان در این مناطق برپا می شود که این امر موجبات خیر و برکت در جامعه می شود.

 

حجت‌الاسلام‌ عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت نیز اظهار کرد: طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری به منظور اطعام نیازمندان که با مشارکت کمیته امداد و ائمه جمعه در سطح گسترده برگزار می‌شود، اقدامی ارزشمند بوده که طی سال‌های اخیر به خوبی انجام گرفته و از عنایات رهبری است.

 

وی همچنین از کمیته امداد امام خمینی شهرستان تقدیر کرد و تلاش این نهاد در راستای اجرای خدمت به محرومان را بسیار ارزشمند و قابل تحسین برشمرد.

 

حبیب‌الله باقر مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت نیز در این آئین گفت: به منظور اجرای طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری که با همکاری امام جمعه صورت گرفت، قریب به یک‌هزار نیازمند اطعام شدند.

 

وی افزود: طرح ضیافت افطاری برای روستاها نیز طی روزهای آینده در قالب توزیع سبدهای غذایی و برپایی سفره افطاری در برخی از روستاها برگزار خواهد شد.

 

این مسئول تأکید کرد: تلاش داریم با افزایش مشارکت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان بالغ بر شش هزار نیازمند باشتی اطعام شوند.

 

 

نظرات کاربران