تازه های سایت

8. شهريور 1394 - 17:21
با حضور رئیس کمیسیون بودجه مجلس
پروژه روشنایی بلوار 45 متری کمربندی باشت افتتاح شد+تصاویر
با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، پروژه روشنایی بولوار 45 متری باشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، سید مسعود حسینی فرماندار باشت و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه روشنایی بلوار 45 متری (کمربندی) باشت افتتاح شد.

 

فرج الله دیلمی رئیس اداره راه و شهرسازی باشت در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه این سومین پروژه اداره راه و شهرسازی این شهرستان است که در این هفته افتتاح می شود، گفت: این پروژه عمرانی بطول دو و نیم کیلومتر و با اعتیاری بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است.

 

وی افزود: در این پروژه 53 پایه فلزی روشنایی برق، 18 پایه بتنی دو دستگاه برج روشنایی 24 متری و سه دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.

 

دیلمی با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان باشت در سال 94 تا کنون 5 افتتاحیه در سطح شهرستان داشته است، بیان داشت: اعتبار کل این پروژه ها که از محل اعتبارات ملی، استانی و ماده 180 تأمین اعتبار شده است بیش از 106 میلیارد ریال بوده است.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت وجود زیرساخت های روشنایی در زیباسازی و کاهش سوانح رانندگی، بیان کرد: امید است اجرای این پروژه نقش اثرگذاری در رفاه مردم این منطقه داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها

علی ش با یک رای خودش سید قدرت بدبخت کرد حالا نوبت غلام

نظرات کاربران