تازه های سایت

11. مهر 1394 - 7:28
کمیته امداد پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی:
71 طرح اشتغال و خودکفایی توسط كميته امداد شهرستان باشت اجرا شد(+تصاویر)
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: از ابتدای امسال تا کنون، 71 طرح اشتغال و خودکفایی با مبلغ 6 میلیارد و 290 میلیون ریال توسط كميته امداد شهرستان باشت به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حبیب الله باقرپور با اشاره به اینکه، در راستای توسعه فرهنگ کار و اشتغال از ابتدای امسال تا کنون تعداد 71 طرح اشتغال زایی و خودکفایی از سوی مددجویان این نهاد مقدس اجرایی شده است، گفت: برای اجرایی شدن این طرح ها مبلغ 2 میلیارد و 290 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.    

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت با بیان اینکه، کمیته امداد در بحث تحقق بخشیدن به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را نموده است، بیان داشت: این نهاد مقدس با اشتغال‌زایی، مددجویان را به سوی توانمندی و خودکفایی هدایت می‌کند که این امر زمینه استقلال و بی‌نیازی جامعه هدف را فراهم می‌کند.

 

وی افزود: از این میزان چهار میلیارد و 580 میلیون ریال تسهیلات بانکی و یک میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات امدادی است.

باقرپور با بیان اینکه، این میزان اعتبار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی و خودکفایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است، بیان داشت: این طرح ها در زمینه های تولیدی شامل کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی از ابتدای امسال تاکنون توسط مددجویان امداد باشت اجرایی شده است.

 

نظرات کاربران