تازه های سایت

22. مهر 1394 - 8:26
آماده سازی هیئت ها شهرستان باشت برای ماه محرم / امروز مراسم تعزیه خوانی در باشت برگزار می شود(+تصاویر)
صدای عزا به گوش می رسد و جای جای شهرستان باشت سیاه پوش حسین (ع) و یارانش می شوند و برای استقبال از این ماه آیین های مختلفی را انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، عاشقان اباعبدالله حسین با نصب بیرق های عزا در حسینیه ها، مساجد و تکایا شهرستان باشت، برای برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام الحسین(ع) در ماه محرم آماده می شوند.

 

مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرستان باشت معمولا از روز نخست ماه محرم الحرام با سیاهپوش کردن سر در مساجد، تکایا، حسینیه ها، ادارات مدارس و سایر اماکن عمومی آغاز می‌شود و در ظهر عاشورا به اوج خود می‌رسد.

 

سعید محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت خبر از برگزاری برنامه های مختلف این اداره در ایام محرم داد و گفت: مراسم استقبال از محرم با مجلس تعزیه شهادت حضرت علی اکبر (ع) توسط گروه تعزیه جوانان بنی هاشم امروز 22 مهر ساعت 16 جنب بانک تجارت برگزار می شود.

 

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهرستان باشت برای شرکت در این مراسم، افزود: تعزیه نمایشی است که هنرمندان با نقش آفرینی خود، گوشه های از وقایع کربلا را به نمایش می گذراند.

 

 

 

دیدگاه‌ها

واقعا شما خودتون رو مسخره کردید.اینا چه تصویریه نشون میدید.در سایتتون رو تخته کنید
نمیشد تصویر همه هیات رو نشون بدید.
عذرخواهی میکنم که گفتم در سایتتون رو تخته کنید.چون انتظار داشتم تصاویر تمام هیات رو نشون بدید.با تشکر از مدیریت سایت.حلال کنید خداحافظ

نظرات کاربران