تازه های سایت

6. آبان 1394 - 18:00
حضور همزمان تاجگردون و فولادی در باشت
حضور تاجگردون بین مردم روستای سراببیز (+تصاویر)
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی روستای سرابیز باشت شرکت کرد و با اهالی این روستا دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی روستای سرابیز باشت شرکت کرد و با اهالی این روستا دیدار نمود.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از مهاجرت و خالی شدن کهگیلویه بزرگ اظهار نگرانی کرد و افزود: چه اتفاقی در این شهرستان کهن و تاریخی افتاده است که در طول 4 سال 25 هزار نفر از ساکنان آن ترک دیار کرده اند.

 

وی اظهار داشت : متاسفانه در طول 4 سال گذشته 25 هزار نفر دیاری را که نام استان از آن گرفته شده است را ترک کرده اند که این یک اقدام بسیار ناگوار است.

 

این مسئول با بیان این پرسش که چه اتفاقی افتاده است که این شهر اینگونه در حال تخلیه شدن است و مردم آن ناامید از آینده هستند؟ ادامه داد:  دلیل این همه اتفاقات ناگوار آن است که ریل قطار توسعه در این شهر مسیر بدی را می رود.

 

 نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در گذشته شهر ما هم نیز همچنین راهی را میرفت تصریح کرد: اجازه نمی دهم منتقدینم بگویند بلکه خودم می گویم، نمی شود با دو یا سه میلیارد تومان یک روستا را آباد کرد.

 

تاج گردون با بیان اینکه وقتی این مبلغ را با 50 میلیون تومان گذشته مقایسه میکنیم می فهمیم که ریل توسعه عوض شده است گفت: ریل غلط، قطار خراب و دعوا بین ملت مسیر توسعه را هموار نخواهد کرد.

 

وی با بیان این مطلب که اگر اتحاد نباشد بدون شک ایران آباد نخواهد شد افزود: شهرستانهای گچساران و باشت دارای تمدنی ماندگار هستند که باید برای توسعه این دو شهرستان نگاههای منفی را زندگیهایمان پاک کنیم.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلام این مطلب که به گوشه گوشه گچساران و باشت که نگاه کنیم آثار خوب تلاش نظام و مسئولان نظام را در این سرزمین کهن می بینیم افزود: با وجود این همه اقدامات انجام شده عده ای که تا دیروز شعار باشت اسرائیل است را سر می دادند این روزها بر اثر حسادت به قطار توسعه سنگ اندازی می کنند.

 

تاج گردون با تاکید بر اینکه افتخار می کنم بعد از 20 سال عامل وحدت ترک و لر بودم افزود: دست برادری ترک های قشقایی را به گرمی می فشارم.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید دید چه کسی دوست ندارد ما در یک مسیر مناسب حرکت کنیم ادامه داد: من این را به شما می گویم اینان کسانی هستند که به هر حیله ای سعی می کنند بین مردم تشکیک ایجاد کنند.

 

وی با خطاب قرار دادن کسانی که می گویند چرا وزرا به گچساران می روند گفت: فرودگاه ساختیم که وزیر با هواپیما در گچساران به زمین بنشیند.

 

تاج گردون به کسانی که می گویند چرا باشت و گچساران کارگاه توسعه شده است، گفت: دلیل اینکه گچساران و باشت تبدیل به گارگاه شده اند آن است که ریل قطار توسعه این دو شهرستان در مسیر درست قرار گرفته است.

 

نماینده باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ، من از شما می پرسم 25 سال پیش چه کسانی به باشتی ها می گفتن اسرائیلی ، ادامه داد: یکبار آن اسامی و قبایل را مرور کنید ، امروز همان افراد قصد اختلاف افکنی بین ترک و لر را دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه این افراد آنقدر حقیر شده اند که یک بنر ساده سادات سرآب بیز را پاره می کنند، ادامه داد: همین افراد در گچساران بنر خوش آمدگویی قشقائی ها پایین کشیده و پاره کردند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این افراد حسادت را تا کجا آوارده اند گفت: همان افرادی که شعار باشت اسرائیل است را سر می دادند اکنون به چنین اقداماتی دست می زنند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در برابر این ناملایمات سکوت کنند و آرامش خود را حفظ کنند ادامه داد : مطمئن باشید این قطار در حال حرکت است و با این سنگ اندازی ها از حرکت نخواهد ایستاد.

 

وی با بیان اینکه انسان های باشعور به قطار در حال حرکت سنگ پرانی نمی کنند تصریح کرد : چنین کارهایی را کودکانی که نمی فهمند انجام می دهند.

 

نماینده گچساران و باشت تاکید کرد : با وجود این کارشکنی ها قطار توسعه ما به حرکت خود ادامه خواهد داد و تا پای جان و توان خود این راه را ادامه می دهیم.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه ، مردم باید مراقب باشند که کلید توسعه به دست کسانی که قصد توقف راه توسعه را دارند نیفتد ادامه داد : به قطع یقین مردم این دیار انچنان باهوشند که اجازه نخواهند داد کلید توسعه شهرستان به دست کوته نگران بیفتد.

 

تاج گردون با بیان اینکه مخالفان زمانی که هیچ راهی برای کور کردن نقاط خدمت را ندارند بین مردم خط کشی ایجاد می کنند افزود : این افراد دیگران را ضد ولایت فقیه می خوانند و خود را ذوب در ولایت می دانند ، در حالی که بویی از ولایت نبرده اند.

 

وی گفت: ای عزیزی که امروز ادعای موافق بودن با ارزشهای انقلاب را داری، بدان آن زمان که تو خواب بودی من بسیجی بودم، تو که نمی دانی شهادت و بوی شهادت چیست بدان روزی سر شهیدان روی زانوهای من بود.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: ای عزیزی که می گویی تاج گردون بویی از ولایت نبرده، این را بدان که 25 سال است تاج گردون محرم نظام است و مفتخر به تعهد در برابر ارزشهای نظام و پیروی از امام راحل و منویات مقام رهبری است.

 

وی با تاکید بر اینکه عده ای که به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند، قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند گفت: این افراد ادعای خدمت به مردم را دارند، اما بدانند که ما می دانیم این ادعا برای گرفتن رانتهاست نه خدمت به مردم.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه این افراد می خواهند فتیله کار و تلاش و توسعه را در باشت و گچساران پایین بکشند ادامه داد: این افراد باید بدانند که مردم باهوشند و موانع اختلاف را با تیزهوشی پاک می کنند و آنچنان تلاش خواهند کرد که حسودان از حسادت بترکند.

 

تاج گردون تاکید کرد: سوگند یاد می کنم، تمام زندگی خود را  صرف خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم حوزه انتخابیه ام بلاخص مستضعفین و محرومان برای ایجاد رفاه عمومی کنم.

 

دیدگاه‌ها

بنازمت دکتر جان
همش هزارتا نیستن تنها طایفه ای ک نبود سرابیزیه
دنیا فقط تاجگردون امسال هم خودت مجلس نشینی
همزمان با این مراسم همین تعداد هم در باشت برای فولادی همایش زدن.این که دلیل نمیشه.مهم روز انتخاباته اما تاجگردون افت شدیدی کرده.بعضی وقتا فکر میکنم که چطور و بر چه اساسی میاد میگه 70 درصد هر طایفه ای با منه؟؟؟
سلام.نظر همه‌دوستان محترم هست امروز دیدین‌ک‌ طرفدارن حاج‌فولادی گل کاشتن تو باشت.بخدا من خودم میخواستم ب آقای تاجگردون رأی بدم چون میدونم لیاقتشو داره ولی تا چنین افرادی طرفدارش هستن ما رأی نمیدیم.چون تو همه ادارات تبعیض قائل میشن...آقای تاجگردون خودشم این کارا رو دوس نداره چون خودم شخصا خدمتش رسیدم و میشناسمش ولی تا این افراد سودجو‌دورش هستن باید با مجلس خداحافظی کنه...
حکایت قاطع و ۹۵درصدی ما را روز ۷اسفند خواهید دید،زنده. و پایینده باد دکتر تاجگردون
زنده باد تاجگردون درود بر تو ای افتخار زاگرس و نگین مجلس نماد کوه خامی باشت و باوی انشاءالله 8 اسفند جشنی بگیریم تاریخی که اصول گرایان شکستی دیگر در کارنامه خودت ثبت کنند تا عمری داشته باشند اسمی از سیاست نبرند
زنده باد تاجگردون درود بر تو ای افتخار زاگرس و نگین مجلس نماد کوه خامی باشت و باوی انشاءالله 8 اسفند جشنی بگیریم تاریخی که اصول گرایان شکستی دیگر در کارنامه خودت ثبت کنند تا عمری داشته باشند اسمی از سیاست نبرند
شیر شیرون تاجگردون به امید خدا امسال هم شاهد خدمت بی منتت هستیم
بسم الله الرحمن الرحیم.عزیزان و برادران و سروران گرامی این شکوه عظمت پر شور و شعور رو ببینین و شاهد باشید و به عنوان یک برادر شهید و یک بزرگ جانباز هشت سال دفاع مقدس و افتخار این ملت نظام صدیق جمهوری اسلامی ایران و افتخار دیارمان شهرستان های باشت و گچساران بر خود ببالید که همچون اسطوره ای دارید و داریم و مایه افتخارمان میباشد.پس از خواب غفلت برایید.بنده به سهم خود و به عنوان یادگار شهید عبدالکریم ظفری و برادرزاده شهید علی حسن ظفری این افتخار رو داشتم که امروز در آغوش گرم دکتر حاج غلام تاجگردون جای بگیرم و ارامشی بر روح و جانم حاکم شود.پیشانی اش را بوسیدم چرا؟چونکه ما داریم به برادر خود روی برمیگردانیم در حالی که ترک زبانان عزیز خاطرش رو از همه ما بیشتر میخواهد و این مایه سرافکندگی ما میباشد که کسایی که روی از ایشان برگرداندند امروز ترک زبان عزیزی در سخنرانی اش بگوید ما لرا و شهرستان باوی قدردان دکتر عزیزمان نیستیم و دنبال حسادتیم تا افتخار.پس به خود بیاییم.دکتر عزیزم حاج غلامرضا تاجگردون از صمیم قلب شما رو دوس داریم و هیچوقت غیرتمان رو از دست نمیدهیم و همواره پای به پایت راه میرویم و انشالله به یاری خدای منان بر کرسی مجلس با آرای پیشگیری خواهیم دیدت و مجدد زیارتتان خواهیم کرد.کوچیک شما و ارادتمند شما یاسر ظفری
احسنت بر سادات بزرگوار سرآبیز آقای فولادی به خدا داری خودتو خسته میکنی
جناب یاسر ظفری حقارت از حرفات میباره حداقل احترام پدر شهیدت رو نگهدار،،،،
درود برتاج
از سادات سراببیز که کسی توی عکسا دیده نمی شه همه اینهایی که توی هکس دیده میشوند داخل همه همایش های دکتر هستند به اسم همه طوایف دارن خودشون شرکت می کنند والا اینا خیلی بیکارند
درود بر مرد خستگی ناپذیر دکتر تاجگردون شهر من باشت رأی من تاجگردون به تاجگردون رأی میدهم آینده ام رو دوست دارم
سلام فقط و فقط طرفداری فولادی بهانه میارن .....وقتی ک هنوز قانون دولت دستتون نیوفتاده بنر ها و بی احترامی ب طوایف و دکتر تاجگردون میکنین .این دیگه اینده خیلی معلومه ک بدبخت میشیم ....انشاله طایفه گشین همگی تا چند وقت دیگه شاهد همایش بزرگ از دکتر تاجگردرن خواهیم بود انشاله.شهر من باشت رای من تاجگردون چون اینده ام رو دوست دارم
واقعا خندم میگیره از بعضیا ک امیدی به فولادی دارن با ما هشت اسفند برنامه ریزی جشنامونو هم کردیم.یه نصیحت برادرانه مواظب تاکی هاتون باشین
کسی که ع . هـ نیروشه دیگه باید فاتحه شو بخونی
خواهشا براتون زشت هر جا رفتی زنان را همراه خودتون ببری برای سیاهی لشکر
مسولین ادارات با ماشینهای پلاک قرمز
احسنت بر مردم سرآبیز درود بر دکتر تاجگردون افتخار استان
توکه به اسم گشین کامنت می زاری 80در صد رای گشین فولادی ونداست لطفاً از طرف گشین حرف نزن .
تاجگردون عادت داره هفته ای یک نمایش تکراری همون افراد با زن و بچه هایشون کل آراش همینه
ما سید های زاد احمدی یکصدا فولاد وندا
کار کنان اداره آموزش وپرورش حواسشون جمع کنند فردا نگویند ما اصولگراییم
ربطی به اصول گرا و اصلاح طلب نداره.ما طرفدار خط رهبری امام و خون شهیدان هستیم و به خاطر شهرمان دکتر تاجگردون را برای بار دوم به مجلس میفرستیم.درود بر دکتر تاجگردون
تاجگردون یادت رفته 4سال پیش کی رقیبت بود(حسینی وجعفری) به آقای فولادی اصلا فکر نمی کردی؟ایشون داخل گچساران اول شد؟آقای فولادی انتخابات قبلی درباشت تبلیغی نداشت حالاکه اومده زادگاهت داره همایش باشکوه برگزار می کنه؟اینم بگم که آقایان حسینی وجعفری از ایشون حمایت کرده !حالا هم مردم فقط به خاطراین که نماینده هستی دورت هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا علی حاج علی
به خاطر آبادانی شهر و دیارم به تاجگردون رای میدهم
تاجگردون درود و صد درود برتو. هفت اسفند با انتخاب مجدد
یک استان و.یک دکترتاجگردون
کی میگه گشین با فولادیه،،به جز یه عده قلیل کی با فولادیه،ماهمه یکصدا و باصدای رسا حاج غلام،،،من به تاجگردون رای میدهم چون پیشرفت شهرم رو میخوام،شاید بگن من یه اصولگرام ولی ایندفعه نمیخوام احساسی تصمیم بگیرم،با تشکر از سایت باشت نیوز،وعرض خسته نباشی به برادر بزرگوارمهندس فاضل کامران
بدون هیچ اغراقی 85درصد گشین با مهندس فولادی است
آقای تاجگردون به فکر باشت خودت باش که سالانه 100 خانواده به شهرستانهای همجوار مهاجرت می کنند چون امکاناتی در شهر باشت نیست
اولا امکانات باشت بهتر شده یه خرده منطق داشه باشه.............. دوما فولادی رفت میاد باشتو اباد ایکنه سیت ککام........برو بخوس دایی
,مگه خواب ببینی این ترک تو گشین رای بیاره،،،یه مشت بچه میخوان برا یه طایفه بزرگ تصیمیم بگیرن،
فعلاً که 80 درصد گشین فولادی ونداست . ...... با تاجگردونند20 درصد .... گشین با تاجگردونند
در جواب گشینی تو که خودتو اصولگرا معرفی می کنی نمی دونی اصولگرا یعنی چه تو دنبال منافع شخصی خودتی هر بار رو یک شاخه می پری معلومه کی هستی
کدوم آبادانی شهر ،آخه کارخونه زده فقرو از شهر برداشته بیکاری کم کرده بجز دارین شعار تو خالی می دین
واقعیت اینه که نصف سرآبیزیها با فولادی هستن ونصفش با تاجگردون چون تاجگردون واقعا در حق سادات سرآبیز بی انصافی کرد واصلا آدم حسابشون نکرد ....... بنابراین به اندازه عملکردش بهش رای میدن
دکتر موقع قسم خوردن :قسم بخور؟دکتر فصل قسم خوردن من تا صد سال ب فولادی رای نخواهم داد اما تو هم زیاد ....می خواستم بگم بعضیا رو خوب گرفتی تو دست و کار شخصی براشون انجام دادی از جمله بر بچه های شورا ب جز نادر گرامی "منم خدایی از اقوام گرامی نیستم " اما بازهم از اینکه فرزند شهرم هستی بهت افتخا رمیکنم فقط قسم نخور این سیاست ارزش نداره الله پشت پناهت
دیگه بسه صلوات
این بار 85درصد گشین به مهندس فولادی رای خواهند داد انشاالله
در پاسخ به گشین تو کی هستی که واسه گشین تصمیم میگیری, گشین به جز چند خانواده بقیه با دکتر تاجگردون هستند. جشن بزرگ طایفه گشین به حمایت از دکتر تاجگردون همین روزها برگزار میشود
در پاسخ به گشین تو کی هستی که واسه گشین تصمیم میگیری, گشین به جز چند خانواده بقیه با دکتر تاجگردون هستند. جشن بزرگ طایفه گشین به حمایت از دکتر تاجگردون همین روزها برگزار میشود
آقای تاجگردون و آقای فولادی به فکر آوردن سرمایه از طریق بخش خصوصی در شهر باشید ومی توانید صنایع مختلف را در شهر را اندازی کنید (ماشین سازی ، قطعه سازی ، نساجی ، پتروشیمی ...) و می توانید از منابع سرشار (منابع گچ ، منابع سیمان ، منابع si .....) گچساران استفاده کنید و خواهشا از این حربه که از هر طایفه 5 نفر را سر کار بگزارید بیاید بیرون و می توانید....

نظرات کاربران