تازه های سایت

6. بهمن 1394 - 9:46
با حضور گسترده مردم و مسئولان
يادواره شهداي پايگاه شهيد باهنر باشت برگزار شد+تصاویر
با حضور گسترده مردم و مسئولان، يادواره 4 شهید پايگاه شهيد باهنر باشت در مسجد امام سجاد (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سرهنگ علی گرامی فرمانده اسبق سپاه ناحیه باشت و یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، برگزاری اینگونه يادواره ها را موجب ترويج و تقويت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در يادواره های شهدای عزیز نسل جوان ما با ارزش هاي انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بیشتر آشنا خواهند شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی منطقه خصوصاً سوریه و عراق گفت: اگر سوریه امروز به سختی در مقابل داعش ایستاده است و در قسمت های ناقص عمل نموده به خاطر نبود رهبری معنوی در این کشور است.

 

فرمانده اسبق سپاه ناحیه باشت گفت: ولی در کشور عراق به خاطر وجود رهبر شایسته ای چون آیت الله سیستانی داعش موفق نشد به اهداف خود برسد و شکست خورد.

 

وی از برگزاری چنین یادواره هایی ابراز خوشحالی کرد و افزود: قطعاً چنین یادواره های موجب بصرت افزایی همه ما ها خصوصاً نسل جوان و آینده ساز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

احسنت به برادران فعال پایگاه مقاومت شهید باهنر با مراسم خوبشون.خداقوت
یونس جان خدا خیرت بده..ان شاالله شهدا از شما راضی باشن...ماشاالله به بسیجیان مقتدر مسجد امام سجاد(ع)..ورحمت خدا بر همه شهدا بلاخص شهدای این پایگاه را........
درود بر بسیجیان مخلص پایگاه شهید باهنر با برنامه خوبشون.خسته نباشید خدمت فرماندهی و اعضای شورای پایگاه شهید باهنر
با سلام.. خدمت شما فرمانده محترم و اعضای شورای پایگاه شهید باهنر احسنت بر همت بلندتان که یاد وخاطره شهیدان و این پزستوهای عاشق پر کشیده به سوی معشوق گرامی داشتید و حضورشان را در دل وذهن مردم شهید پرور زنده نگه داشته اید.. باز هم کمال تقدیر و تشکر را دارم

نظرات کاربران