تازه های سایت

15. بهمن 1394 - 10:13
بیش از 2 تن چوب قاچاق در باشت کشف و ضبط شد+تصاویر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت از کشف و ضبط 2 تن و 600 کیلو چوب قاچاق درختان بلوط در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سامان گرجی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق چوب و منابع ملی، ماموران واحد یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری این اداره حین گشت زنی در روستاهای حومه شهر باشت دو دستگاه نیسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند.

 

وی افزود: در بازرسی از خودرو اول حدود یک تن و 200 کیلوگرم چوب خشک و از خودروی دوم که در حوالی روستای سرابیز متوقف شد، نیز حدود یک تن و 400 کیلوگرم چوب تر کشف و ضبط شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت با بیان اینکه فرد متخلف دستگیر شده که در حوالی روستای سرابیز اقدام به قطع درختان بلوط تر کرده بود متعل به این شهرستان و استان نبوده، گفت:  2 نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند و خودروهایشان نیز به پاركينگ منتقل شد.

 

گرجی با بیان اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی كشور بوده و تبعات زيست محيطی زيادی در پی دارد و همچنین به علت گستردگی مناطق تحت حفاظت این اداره و کمبود نیروی انسانی، از مردم اين شهرستان درخواست كرد، چنانچه از فعاليت غير قانونی قاچاقچيان چوب مطلع هستند مراتب را بلافاصله از طريق تلفن 07432622641 به این اداره اطلاع دهند.

 

دیدگاه‌ها

خودتون چکارش میکنید

نظرات کاربران