تازه های سایت

21. بهمن 1394 - 21:14
با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال
پروژه پارک باوی شهر باشت افتتاح شد+تصاویر
پارک باوی شهر باشت با اعتباری 3 میلیارد هفتصد میلیون ریال و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پاک باوی باشت به نمایندگی از سه پارک تفریحی در این شهر افتتاح شد.

 

بهنام برازنده شهردار باشت در آیین افتتاح این پاک گفت: عملیات اجرایی این سه پارک تفریحی با شش میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه ماده 180 و تملک دارایی کهگیلویه و بویراحمد در آبان ماه امسال  شروع شده بود که خوشبختانه در عرض کمتر از سه ماه به بهره برداری رسیدند.

 

وی افزود: پارک باوی در فضایی به مساحت دوهزار و 200 متر مربع اعتبار، پارک جنگلی در زمینی به مساحت دو هکتار و پارک اسکان در فضای یکهزار و 500 متر مربعی احداث شده است.

 

شهردار باشت با بیان اینکه، با افتتاح این طرح ها فضاهای تفریحی و رفاهی این شهرستان به استاندارد کشوری نزدیک می شود، گفت: سرانه فضای سبز شهر باشت در سال 91 نزدیک به 2.7 متر بود که هم اکنون به 5.2 برای هر نفر افزایش یافته است.
 

دیدگاه‌ها

باسلام خدمت دست اندرکاران خدوم شهرداری وشهردارعزیز.واقعا شگفت زده شدم بنده الان چهرماه است که به دیارم باشت باوی سرنزده ام وابان ماه که رفتم خبری ازاین پارک نبودالان که تصاویرش را دیدم خیلی خوشحال شدم.همشهریان درشهرستان باشت لایق بهترینهاست وحق دارند جایی برای تفریح واوقات فراغت داشته باشند....به امید موفقیتهای وپیشرفتهای بیشترو بهتر. دست شما خدمتگزاران بی ادعای شهرداری درد نکند دل همشهریان راشاد کردید.
برازنده هم شهردار وابی د بسه خدااااااا
آرزوی من پیشرفت دیارم.رسیدن به جایگاهی که حقش می باشد.حقی که در حد تاریخش باشد. دست جناب شهردار و تمام کسانی که در این پروژه سهیم بوده اند واقعا درد نکنه.خسته نباشید. باز هم نیاز به تلاش می باشد.
واقعا لایق ترین شهردار باشت تا الان آقای برازنده بودند من بهشون دست مریزاد میگم
کی این گل ها رو کاشت کی چمن هاش رو کاشت نباید از کارگران زحمت کش شهرداری تقدیر بشه واقعا که فقط میگن تاجگردون طرح ریخت شهردار درست کرد خخخ

نظرات کاربران