تازه های سایت

10. ارديبهشت 1395 - 9:48
به مناسبت هفته کار و کارگر
همايش پياده روي همگاني در باشت برگزار شد(+تصاویر)
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته کارگر صبح امروز با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته کار و کارگر صبح امروز با حضور قشرهای مختلف مردم از ابتدای تپه نورالشهدا به سمت گلزار شهدای گمنام شهر باشت برگزار شد.

دیدگاه‌ها

باسلام خدمت خوانندگان خبرگزاری خوب خامی. به عنوان یه شهروند باشت باوی از امام جمعه این شهرستان گله ها دارم.جناب اقای عبودی میزان رای ملت است این کلام رهبری است که باید با طلاهمه جا نوشته شود وبه خصوص بر سر در دفتر امام جمعه. انتخابات گذشت و دکتر تاج گردون از طرف مردم شریف گچساران و باشت راهی مجلس شد خوب یابد بگذریم ولی باید بپذیریم که دکتر تاج گردون با رای قاطع مردم این دوشهرستان به مجلس رفت حال اگر شما با خط و ربط دکتر تاج گردون مشکل داشتی بر می گردد به قبل از انتخابات نه الان که نماینده این مردم است. چند روزی است از مرگ برادر نماینده محترم مرده شهرستان های گچساران و باشت می گذرد ولی شما حتی یک پیام تسلیت نفرستادی.شما به عنوان امام جمعه این شهرستان مردم از شما انتظار ها دارند .انتظار دارند به تصمیماتشان احترام بزاری.اانتظار دارند بعد از انتخابات جناح بازی و سیاسی بازی را کنار بگذارید وبه مردم این شهرستان با یک چشم نگاه کنید.اخلاق حکم می کرد که شما پیام تسلیت بفرستید ولی نفرستادی.وبه نظر بنده همین کارها شما عدالت شما را زیر سوال می برد. التماس تفکر
که سی ..... هم ادم وابیه ای خدا ده بسه
پ سیچه اسمشه نزیت همی ع.... ایگم ادم وابیه
با سلام فردی که به اسم باوی پیام دادی قبل از نظر دادن فکر کن و منطقی نظر بده نه احساسی.در اسفندماه 94 دوتن از پدران بزرگوار شهیدان شهرستان باشت به رحمت ایزدی پیوستند و آقای تاجگردون و فرماندار و بقیه مسیولین هیچ پیام تسلیتی نفرستادند و به اطلاعتون برسونم که تنها کسی در این شهرستان پیام تسلیت فرستادن حاج آقای عبودی امام جمعه محترم شهرستان باشت بودن و خودشون بهتر تشخیص میدن برای چه کسانی پیام تسلیت بفرستن نه اینکه شما و امثالهم بخواین براشون تصمیم گیری کنید.پس سعی کنیم که خیلی زود نسبت به دیگران جبهه نگیریم و در هر حرکتمون برای رضای خدا عمل کنیم.
برادر گرامی Younesعزیز: امام جمعه وظیفش اینه هوای شهرستان و بچه شهرستانش را داشته باشه.اگه 4سال اینده امام جمعه بخواد یه ساز بزنه فرماندار یه ساز بزنه و نماینده مجلس یه ساز بزنه که سنگ روی سنگ بند نمیاد. اگه یه امام جمعه برای پدر شهید یا مناسبت های اینچنیی پیام تسلیت نفرسته که دیگه امام جمعه نیست این از وظایف امام جمعه است.نماینده مجلس هم انتخاب60هزار نفر از مردم این شهرستان و شهرستان گچسارانه واحترام گذاشتن به نمایده در اصل احترام گذاشتن به مردم وانتخاب مردم هستش.و فرستادن یک پیام تسلیت به مناسبت در گذشت برادر دکتر تاج گردون خواسته زیادی نبوده..وهم چنین همیشه چند تا نهاد بوده که از حزب خاصی نباید طرف داری کنه از جمله حوزه های علمیه با یک روحانی حقیقی کار نداریم ولی حوزه علمیه حق حزب و جناح بازی را نداره.امام جمعه و دفتر امام جمعه از جمله ار گان هایی است که نباید ورود به بحث جناح بازی و سیاسی بازی داشته باشه.در صورتی که حاج اقای عبودی بار های بار موضع گرفتند و موضع خودشون را اعلام کردند وحتی الان که انتخابات تموم شده حاضر نیستند به خاطر مصلحت شهرستان هم که شده دست از این بازی های سیاسی بردارد. وباید به حاج اقای عبودی عرض کنم که سیاست پدرو مادر ندارد واین جاده بسی لغزنده است . با زنجیر چرخ حرکت کنید. باتشکر. عضو کوچکی از شهرستان باشت باوی.
اشتباه نکنید حاج آقای عبودی به گروهی خاصی تعلق نداره بلکه ایشون با خطوط قرمز نظام و شرع مخالفت میکنند و در این راه هر گروهی که بخواد فراتر از خطوط قرمز نظام و شرع حرکت کند با چنین برخوردهایی که گفتین مواجه خواهد شد
خطوط قرمز؟؟؟دکتر تاج گردون از خطوط قرمزه؟؟؟ از فیلتر شورای نگهبان رد شده از فیلتر ....نمی تونه رد شه؟؟؟ دکتر تاج گردون نماینده محبوب این شهرستانه.نه تنها شهرستان بلکه استان.بلکه توی کشور محبوبه.شما مراسم ختم برادرش توی تهران برگزار شد نگاه کن ببین چه اشخاصی برای عرض ارادت اومدند اون وقت ....خودشو بگیره.

نظرات کاربران