تازه های سایت

3. تير 1395 - 9:15
فرماندار باشت در دیدار با خانواده های شهدای این شهرستان
بازدید از خانواده های معظم شهدا یکی از وظایف مهم مسئولین است
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا، تعدادی از مسئولین شهرستان باشت به دیدار خانواده شهدا در این شهرستان رفتند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی فرماندار باشت ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده های معظم آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری های این عزیزان و خانواده هایشان هستیم.

 

وی با بیان اینکه، ما هرچه داریم از شهداست، گفت: جایگاه هایی که ما مسئولین هم اکنون در آن قرار داریم به برکت خون پاک همین شهداست که برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و میهن ارزشمندترین گوهر وجود خود که جانشان بود را در راه خدا دادند.

 

فرماندار باشت با اشاره به آیه شریفه، وَ لَا تحَْسَبنََّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فىِ سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتَا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون، افزود: شهدا زنده اند هرچند ما نمی توانیم آنها را ببینیم ولی آن عزیزان نظاره گر اعمال ما هستند و ما را می بینند.

 

بعد از سخنان فرماندار باشت در خصوص زنده بودن شهدا، مادر شهید کرمی پور به خواب چند روز پیش خود اشاره کرد و گفت: در خواب فرزند شهیدم را دیدم که به ما می گوید لوله آب کنار قبر شهید شکسته شده است و آب همه جا را برداشته است.

 

وی ادامه داد: روز بعد برای فرزندانم خواب را تعریف کردم و آنها هم به کنار تربت پاک فرزند شهیدم رفتند و دیدند که واقعا لوله همانطور که در خواب دیده بود شکسته شده است.

 

شریعت پور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت نیز در حاشیه این دیدار ها با اشاره به سخن شهید مطری گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم.

 

وی افزود: اگر ایران امن ترین کشور در ناامن ترین قاره جهان است همش به خاطر اتحاد مردم، رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و خون پاک همین شهداست.

 

گفتنی است، مسئولان بعد از دیدار با خانواده های شهید بابک صفایی، عطاالله مرتضی پور و روح الله کرمی بر تربت پاک این شهدا حاضر شدند و ضمن قرار فاتحه با آرمان های بلند شهدا تجدید میثاق نمودند.

 

 

دیدگاه‌ها

با سلام خدمت مهندس کامران عزیز. یه سوال خیلی ذهن بنده را مشغول کرده:مگه شهرستان باشت امام جمعه نداره؟؟؟مگه روستای آبدهگاه جزء شهرستان باشت نیست؟؟؟پس چرا هیچ وقت ما امام جمعه را نمیبینیم.یعنی امام جمعه وظیفه اش سرکشی به خانواده شهدا نیست؟؟؟ خیلی وقت هست خبری ازش نیست.اصلا از هیچ کدام از روحانیون.امام جمعه موقت.ثابت.ریس سازمان تبلیغات.واقعا اینها وظیفه ای در قبال خون شهدا ندارن؟؟
با سلام به اطلاعتون برسونیم امام جمعه باشت چندین بار به روستای آبدهگاه جهت سرزنی به خانواده شهداء بازدید کردند و می توانید تصاویر این دیدارها را از اداره بنیاد شهید شهرستان باشت دریافت کنید
با عرض سلام و خسته نباشیدخدمت مدیر محترم سایت محلی باشت نیوز در رابطه با موضوع خبر سرکشی از خانواده شهدای روستای آبدهگاه به اطلاع میرسانم، این روستا تعداد زیادی شهید تقدیم این انقلاب و نظام مقدس نموده است. (بقیه شهدای طایفه های این روستا در نقاط مختلف شهرستان های گچساران و باشت دفن هستند). و گلزار مطهر چهار شهید دراین روستا وجود دارد. حال اینکه جنابعالی (آقای کامران) که هم اصالتا باشتی هستی . هم مدت چندین سال هست که با مسئولین درارتباط هستی و خوب اطلاع داری که شهید علی بینا پور غضنفری (بیداد) اولین شهید روستای آبدهگاه سفلی و از شهدای نوجوان و زیر 15 سال استان میباشد. حال این سوال مطرح هست که در سرکشی مسئولین شهرستان باشت (این سه نفر) و شما از این روستا به چه دلیلی مسئولین محترم خصوصا رئیس بنیاد شهید شهرستان باشت از خانواده معزز و معظم این شهید والامقام (شهید علی بینا پور غضنفری (بیداد)) سرکشی ننموده اند. و به چه خاطر بین شهداء و خانواده شهداء تبعیض قائل میشوید. و این سرکشی از خانواده شهداء نبوده ، فقط به خاطر خود نمایی و گذراندن وقت ادارای بوده . و کلام آخر اینکه در انجام همه کارها باید رضایت خداوند متعال و خلقش وجود داشته باشد. که شما در عمل ثابت کردید. رضایت خلق که هیچ ،رضایت خداوندی هم در کار نیست. به امید تلاش بیشتر برای خانواده شهدا
با عرض سلام. با توجه به دستورالعمل مشمولین طرح سپاس (دیدار و سرکشی) شامل والدین شهید درقید حیات,جانبازان25% به بالا ,آزادگان, همسر و فرزندان شهدا می باشد. از آنجایی که والدین شهید علی بینا پورغضنفری در قید حیات نمی باشد مشمول طرح نمی گردد.

نظرات کاربران