تازه های سایت

24. تير 1395 - 17:58
ویزیت رایگان کارگران مزرعه ایران بی لیمو توسط بسیج جامعه پزشکی باشت+تصاویر
مدیر پروژه شرکت گیاهان دارویی ایران بی لیموی باشت از ویزیت رایگان 50 کارگر این مزرعه توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید وحید درویش پور در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: بسیج جامعه پزشکان شهرستان باشت با اعزام تیمی شامل پزشک، پرستار، ماما، بهداشت محیط  به مزرعه گیاهان دارویی ایران بی لیمو خدماتی شامل ویزیت رایگان، کنترل فشار خون و قند خون، مشاوره به کارگران این مزرعه ارائه دادند.

 

مدیر پروژه شرکت گیاهان دارویی ایران بی لیموی باشت در ادامه ضمن تشکر از مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت بیان داشت: در این بازدید بیش از 50 نفر به‌صورت رایگان ویزیت و مداوا شدند.

 

در ادامه کریم رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت افزود: کارگران اقشار زحمت کش جامعه ما هستند و قدردانی از این قشر نشانه ارج نهادن به جایگاه تلاش و کوشش برای کسب روزی حلال در جامعه اسلامی ایران است.

 

وی گفت: اکیپ و تیم پزشک و پرستاران بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در طول سال به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده و به صورت ویزیت و داروی رایگان خدمات لازم را به محرومان ارائه می‌دهند.

 

 

نظرات کاربران