تازه های سایت

8. دى 1395 - 22:20
9 دی، در بنر ادارات شهر باشت/چرا برخی ادارات و بانک ها یک بنر ساده هم نصب نکرده اند؟+تصاویر
اکثر ادارات شهرستان باشت در سالگرد بصیرت و ميثاق امت با ولايت با نصب بنر بر سردر اداره خود، روز 9 دی را گرامی داشتند ولی بوده اند عده ای دیگر از ادارات که از نصب بنر ساده در این خصوص پرهیز کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در قضيه‌ى ۹ دى سال ۸۸ يك نكته اساسى است و آن نكته برميگردد به هويت انقلاب و ماهيت انقلاب؛ يعنى همان روحى كه حاكم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظيم بى‌نظير تاريخى در سال ۵۷، همان روح در ماجراى ۹ دى نشان داده شد؛ كمااينكه در قضاياى گوناگون ديگر هم نشان داده شده، ليكن در ۹ دى به شكل بارزى نشان داده شد؛ به طورى كه جاى انكار و ترديد و تامل براى هيچ كس از بدخواهان و دوستان و دشمنان و ديگران باقى نگذارد. آن روح چه بود؟ روح ديانت حاكم بر دلهاى مردم بود.

 

حادثه ی 9 دی یک حادثه ی ماندنی در تاریخ ماست. من آن سال هم گفتم - پارسال بود یا سال پیش از آن بود - که این حادثه، حادثه ی کوچکی نیست، این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است، این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.

 

جملات فوق یکی از ده ها توصیفات مقام معظم رهبری در باره ی فتنه ی 88 و روز برچیدن بساط فتنه گران یعنی 9دی است.

 

روزی که به فرموده ی رهبر انقلاب یوم الله دیگری است در ایام انقلاب و انتظار بر حق ایشان زنده نگه داشتن یاد این روز است.

 

امسال همانند سالهای گذشته،  اکثر ادارات شهرستان باشت در سالگرد بصیرت و ميثاق امت با ولايت با نصب بنر بر سردر اداره خود، روز 9 دی را گرامی داشتند ولی بوده اند عده ای دیگر از ادارات که از نصب بنر ساده در این خصوص پرهیز کرده و تا امروز هیچ بنری در ادارات خود نصب نکرده اند.

 

 

نظرات کاربران