تازه های سایت

17. بهمن 1395 - 21:11
در اقدامی خداپسندانه و جشنی با شکوه
به ۴۰ نوعروس باشتی توسط خیریه آبشار عاطفه‌ها جهیزیه اهدا شد+تصاویر
۴۰ سری جهیزیه توسط مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان باشت به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) به ۴۰ نوعروس تحت حمایت این مؤسسه اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان باشت و به همت مؤسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در این شهرستان به 40 زوج جوان تحت حمایت این نهاد جهیزیه اهدا شد. 

 

نادیا برازنده مسئول آبشار عاطفه های باشت در حاشیه این جشن گفت: تهیه اقلام مورد نیاز زندگی زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد یکی از اقدامات ارزنده‌ای است که در طول سال و با کمک‌های خیرین تأمین می‌شود و با در نظر گرفته شدن اولویت و میزان نیازمندی مهرجویان تحت حمایت به آنان اهدا می‌شود.

 

وی افزود: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و ایام الله دهه فجر، نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور نسبت به اهدا جهیزیه به نوعروسان اقدام کرده است.

 

مسئول مؤسسه آبشار عاطفه های باشت با اشاره به اینکه، این مؤسسه به صورت مردم نهاد است، گفت: مؤسسه آبشار عاطفه ها بدون دریافت یک ریال کمک از دولت اداره می شود.

 

برازنده بیان کرد: اقلام موجود در جهیزیه این 40 زوج باشتی شامل بخاری، گاز، پتو، سرویس ظروف تفلون،سرویس چینی، پلاسکو و فرش است.

 

گفتنی است، این سازمان در طول سال در سه مرحله برنامه اهدا جهیزیه دارد، که مرحله اول ولادت امام زمان(عج)، مرحله دوم ولادت امام رضا(ع) و مرحله سوم ولادت حضرت زینب (س) است که در کل بین ۲۳۰شعبه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور ۸۸۸۸ سری جهیزیه به نوعروسان ایتام و نیازمند اهدا شده که هزینه تمام آن‌ها از محل کمک‌های مردمی بوده است.

 

دیدگاه‌ها

درود بر خانم برازنده.واقعا خسته نباشی خدا عزتت بده
خانواده برازنده مسعولیت پذیرند دستشون درد نکند

نظرات کاربران