تازه های سایت

21. بهمن 1395 - 16:49
با حضور نماینده ولی فقیه در استان
کارگاه پخت نان سنتی در باشت افتتاح شد+تصاویر
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: کارگاه پخت نان سنتی به نمایندگی از 100 طرح اشتغالزایی در استان با حضور آیت الله ملک حسینی در باشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حبیب الله باقرپور گفت: کارگاه پخت نان سنتی به نمایندگی از یکصد طرح اشتغال زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان باشت به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: اجراي طرحهاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد امام خميني(ره) قرار دارد تا به موجب آن خانواده های تحت حمایت بتوانند استقلال اقتصادی داشته باشند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 180 مورد تسهیلات به ازای طرح‌های خوداشتغالی و خودکفایی به میزان 26 میلیارد و 280 میلیون ریال در زمینه‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی مددجویان اجرا شده است.

 

باقرپور ادامه داد: 250 طرح دیگر با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد و 856 میلیون ریال نیز در حال پرداخت می باشد که جمعاً 430 طرح با اعتبار 70 میلیارد و 136 میلیون ریال خواهد بود.

 

وی بیان داشت: این تسهیلات در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، دام‌پروری، شیلات، صنایع دستی و صنفی و صنعتی پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: کارگاه پخت نان سنتی به نمایندگی از 100 طرح اشتغالزایی در استان با حضور آیت الله ملک حسینی در باشت افتتاح شد که در حال حاضر 14 خانم مددجوی سرپرست خانوار در این کارگاه پخت نان سنتی مشغول به کار هستند و درآمد ماهیانه حدود 70 میلیون ریال از طرح خود کسب می کنند.

 

دیدگاه‌ها

درآمدماهانه 70میلیاردریال؟؟؟ برادرجان این توهمه! چنین کارگاهی 70میلیون ریال هم درآمدندارد!کمی درنقل آماروارقام دقت کن برادرکامران!کامرواباشید
ممنون از دقتتون... تصحیح شد
اگه کمیته امداد باشت پول داشت نانوایی سنتی بزنه ۲ میلیون وام منو میداد دروغه این نانوایی سنتی مال آقای مسلم امیری است نه کمیته امداد
این گارگاه شخصی بوده و از طرف هيچ شخص و نهادی حمایت نشده

نظرات کاربران