تازه های سایت

11. اسفند 1395 - 13:11
امام جمعه باشت در یادواره شهدای این شهرستان:
ملت ما تحمل طعنه به رهبری را ندارد/اگر از حد بگذرد ملت پاسخ آنها را خواهد داد
امام جمعه باشت در یادواره شهدای شهرستان باشت گفت: ملت ما تحمل این طعنه ها را ندارند و اگر از حد بگذرد ملت پاسخ آنها را خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت‌الاسلام‌ عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت ظهر امروز در مراسم معنوی یادواره سرداران و 91 شهید شهرستان باشت و دو شهید گمنام این شهرستان که با حضور بی‌نظیر مسئولان شهرستانی، خانواده‌های شهدا و عموم مردم در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: این بانوی بزرگوار تنها الگوی زنان و دختران نیست بلکه بهترین الگو برای مردان نیز به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اینکه، یکی از مهمترین دلایل پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع) و عمل کردن به دستورات آنان است، افزود: حضرت زهرا(س) برای دفاع از ولایت و امامت پشت در رفت و شهید شد.

 

عبودی تصریح کرد: ولایت مداری و اطلاعات از امام زمان در وصیت نامه همه شهدا به ما سفارش شده است و اینها چراغ راه ما هستند.

 

امام جمعه باشت با بیان اینکه، خروجی این یادواره ها و مراسمات باید ولایت پذیری باشد، افزود: کسانی هستند که این روزها به رهبری طعنه می زنند و حرف هایشان مقابل حرف های رهبری است، کسانی که می گویند مگر می خواهند برجام را با منقل بسوزانند.

 

وی ادامه داد: ملت ما تحمل این طعنه ها را ندارند و اگر از حد بگذرد ملت پاسخ آنها را خواهد داد.

 

عبودی گفت: امروزه خروجی این برنامه ها باید به سمت تبعیت از ولایت فقیه باشد و همه باید بدانند که نمی شود با ولایت فقیه درافتاد زیرا که ولایت فقیه محور و رکن نظام است.

 

 

نظرات کاربران