تازه های سایت

21. تير 1396 - 23:20
اجتماع بانوان باشتی در روز ملی عفاف و حجاب+تصاویر
هم زمان با سراسر کشور اجتماع بانوان در روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،هم زمان با سراسر کشور اجتماع بانوان در روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان باشت از فلکه ساعت به طرف حسینیه کرمی برگزار شد.

 

 اجتماع مدافعان حریم خانواده "عفاف و حجاب" توسط بانوان باشتی با در دست داشتن جملاتی در خصوص حجاب و با شعارهایی اعتراض خود را نسبت به افراد بی حجاب بیان کردند.

 

در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی توسط بسیج برپا و از آنها پذیرایی شد.

این مراسم در حسینیه کرمی به حضور فرماندار، امام جمعه،فرمانده سپاه،ریاست دادگستری،شورای شهر،کمیته امداد و نیروی انتظامی برگزار و جوایزی از طرف کمیته امداد و بسیج به بانوان اهدا شد.

 

حجت السلام عبدالرحیم عبودی در اجماع امروز حجاب را همزاد با خلقت انسان دانست و گفت:حجاب مختص دین اسم نیست و در تاریخ انسان با برگ درختان هم سعی در داشتن حجاب داشته است.

 

وی افزود:حجاب ویژه اسلام نیست و پوشش و حجاب بر اساس فطرت انسان است.

عبودی ضمن اشاره به عبادات مختلف انسان عنوان کرد:مهترین عبادات حفظ حجاب است که دشمن برنامه ریزی های عظیمی در این باره انجام داده است.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد:حجاب و پوشش یک مسئل اجتماعی است.رضاخان کشف حجاب را از خانواده خود و در قم حرم حضرت معصومه(س) آغاز کرد اما با همه این برنامه ریزی ها دشمن نتوانسب حجاب را از جامعه ایران جدا کند و همیشه ایران هویت خود را حفظ کرده و نگذاشته لطمه بخورد.

 

وی تصریح کرد:مسئله حجاب امر مهم و اساسی دین ما است و باید آقایان و خانم ها حجاب خود را حفظ کنند.

 

 

 

نظرات کاربران