تازه های سایت

12. ارديبهشت 1397 - 19:23

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ ظهر امروز همایش بزرگداشت مقام معلم با حضور غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آزادی شرکت  نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

 هادی زارع‌پور،مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دراین همایش ضمن تبریک روز معلم و ولادت امام زمان (عج) اظهارکرد:معلمان ستون فقرات کشور هستند و معلم نقطه تحول در هر کشور به شمار می‌روند ویک جمله و یک لبخند معلم می‌تواند در جامعه آنقدر تاثیرگذار باشد که در دنیا تاثیرگذار باشد.

 

زارع پور تصریح کرد:امسال مبلغ 6 هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش افزوده شده و این نشان از اثر بخشی ایشان در کمیسیون تلفیق است.

 وی با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید تحولات بزرگی در جامعه آموزش و پرورش اتفاق افتاده است، اظهار کرد: 600 دانش آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری جشنواره‌های کشور حائز رتبه شده‌اند.

 وی افزود: دربحث پاداش پایان خدمت مناطق محروم که بارها معلمین ما در استان اعتصاب می‌کردند با همت نماینده مردم گچساران و باشت مبلغ 50 میلیارد تومان به کل کشور اختصاص داده شد که از این میزان مبلغ 35 میلیارد تومان به استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد 190 آموزشگاه و تعداد 23 سالن ورزشی در چهار سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است.

 

 

نظرات کاربران