تازه های سایت

19. تير 1397 - 17:12
دومینوی حذف و ایجاد دوربرگردان‌‌ها در مهریان یاسوج/نبود تابلوهای راهنما، بلای جان رانندگان+ تصاویر
ایجاد گاه و بی گاه دوربرگردان ها در شهر یاسوج به دومینویی تبدیل شده که از یک خیابان به خیابانی دیگر سرایت می کند و مردم هر روز با چهره جدید خیابانهای شهر روبه رو می شوند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ وقتی که از سه راهی مهریان عبور می کنیم اگر بخواهیم به دانشگاه آزاد یاسوج برسیم با دوربرگردان های گاه و بی گاهی مواجه می شویم که گاها حذف یا ایجاد شده اند در حالی که هیچ گونه علامت راهنمایی و رانندگی در مورد وجود این دوربرگردان ها وجود نداد ، و متاسفانه به علت عرض کم جاده خودروهایی  که می خواهند درو بزنند با خطر شدید تصادف از پشت رو به رو هستند .

متاسفانه در عملی غیر کارشناسانه با به وجود آمدن این دور برگردان ها هیچ گونه علامت راهنمایی و رانندگی و هیچ گونه روشنایی مناسب برای دید در شب  برای رانندگانی که بخواهند از این دوربرگردان ها عبور کنند وجود ندارد و به همین علت سالیانه شاهد تصادفاتی در این منطقه هستیم که  گاهی باعث فوت شهروندان نیز شده است.

یکی از عوامل موثر در بروز تصادفات در این منطقه و بخصوص در هنگام دور برگردان ها می توان به جمعیت زیاد منطقه بخصوص شهر مادوان اشاره کرد که باعث می شود بار ترافیکی زیادی بر روی  این جاده باشد و خود به خود درصد تصادف را بالا می برد.

در این جاده به علت رفت آمد زیاد خودروها و عدم وجود روشنایی و علائم راهنمایی و رانندگی و کم بودن عرض جاده از مهمترین عوامل بروز حوادث رانندگی در این نقطه از شهر یاسوج است که می طلبد مسئولین ذی صلاح هر چه سریع تر فکری به حال این منطقه پر خطر بکنند تا در آیند دیگه شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

 
 
 
 

انتهای پیام/چهارفصل

نظرات کاربران