تازه های سایت

15. تير 1398 - 20:25
برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف درباشت+تصاویر
به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش بزرگی در شهرستان باشت با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز: جشن بزرگ حجاب عفاف با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین عصر امروز15 تیر در حسینیه مرحوم کرمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حاج نادر گرامی رئیس شورای اسلامی باشت ضمن خیر  مقدم  به شرکت کنند گان  در این  همایش   گفت : جا دارد از حوزه بسیج حضرت زهرا (س) برای برگزاری این همایش تشکر کنم  که این فرهنگ با ارزش را در شهرستان  اجرا کردند.

وی گفت:  در هفته حجاب و عفاف برنامه های مختلفی  صورت گرفته که  مهترین این برنامه ها پیاده روی -ایجاد نمایشگاه فرهنگ حجاب وعفاف- غبار روبی گلزار شهدای شهرستان  خواهد بود.

گرامی افزود: در ادامه برنامه درروز جمعه استقبال از خادمین حضرت امام رضا (ع) را خواهیم داشت که از چهار راه کتاب تا  محل برگزاری نماز جمعه در مسجد النبی  این برنامه معنوی ادامه خواهد داشت.

سخنران  این  همایش حاج آقا بلادی امام جمعه موقت باشت بود که ضمن گرامی داشت هفته حجاب وعفاف  هفته گرامت گفت: ما دو نوع حجاب بیشتر نداریم یا اینکه طرف حجاب دارد یا بی حجاب است و چیزی بعنوان بد حجاب نداریم  پس باید در پوشش هایمان دقت کنیم.

ایشان ادامه داد:  در احادیث  ما هست که در آخر زمان زنانی پیدا می شوند که برهنه  می باشند و از دین خارج می شوند در فتنه ها داخل هستند و به سوی شهوات و لذتها حرکت می کنند.

وی افزود: خواهران و برادران کسانی که توفیق ندارند دراین جلسات شرکت کنند حتما آنها را دعوت کنید نا در این محافل شرکت کنند تا بلکه تحت تاثیر قرار گیرند و به طرف حجاب بیایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران