تازه های سایت

11. دى 1398 - 11:37
گزارش تصویری؛
دیدار امام جمعه باشت با پرستاران این شهربه مناسبت روز پرستار
یکی از شاخه های علوم پزشکی، پرستاری است. این قشر با توجه به اینکه کار بسیار حساس و سختی را دارند و هر روزه در حال خدمت رسانی به جامعه می باشند؛ برای این شغل از جان و جوانی خود مایه می گذارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:یکی از شاخه های علوم پزشکی، پرستاری است. این قشر با توجه به اینکه کار بسیار حساس و سختی را دارند و هر روزه در حال خدمت رسانی به جامعه می باشند؛ برای این شغل از جان و جوانی خود مایه می گذارند.

پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها است،این روز را روز پرستار می نامند و علت نام گذاری این روز به نام «روز پرستار» این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت، و ضمن این که رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.

 به همین مناسبت و به پاس قدر دانی از زحمات پرستاران شهرستان باشت، حجت السلام والمسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت به همراه مسئولین شهرستانی با حضور در بیمارستان باشت حاضر شدند، و از زحمات شبانه روزی پرستاران باشت قدر دانی کردند.

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران