تازه های سایت

25. اسفند 1404 - 12:19
گزارش تصویری؛
ایستگاه‌ هم‌عهدی و بیعت با رهبر سوم انقلاب
باشتی‌ها با برپایی ایستگاه‌ هم‌عهدی با شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی با نوشتن دلنوشته‌هایی بر روی پرچم ایران بار دیگر با انقلاب و امام انقلاب عهد و پیمانی دوباره بستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «باشت‌نیوز »؛ گروه جهادی یا زهرا(س) خواهران به مناسبت بیعت با رهبر سوم انقلاب پویش «ما مطیع رهبریم» راه‌اندازی کردند که مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم خصوصا نوجوانان و جوانان در این پویش با نوشتن دلنوشته‌هایی بار دیگر با انقلاب و مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمانی دوباره  بستند.

این ایستگاه به عنوان فرصتی برای اتصال دوباره به ارزش‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی ایجاد شد، در این ایستگاه، شهروندان با نوشتن دلنوشته‌ها بر روی این بنر، احساسات و آرزوهای خود را به تصویر کشیدند. این نوشته‌ها نماد ابراز وفاداری و تجدید پیمان با شهیدان و مسیری است که انقلاب اسلامی برای آن‌ها ترسیم کرده است.

نظرات کاربران