
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «باشتنیوز »؛ گروه جهادی یا زهرا(س) خواهران به مناسبت بیعت با رهبر سوم انقلاب پویش «ما مطیع رهبریم» راهاندازی کردند که مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم خصوصا نوجوانان و جوانان در این پویش با نوشتن دلنوشتههایی بار دیگر با انقلاب و مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی پیمانی دوباره بستند.
این ایستگاه به عنوان فرصتی برای اتصال دوباره به ارزشها و اهداف بلند انقلاب اسلامی ایجاد شد، در این ایستگاه، شهروندان با نوشتن دلنوشتهها بر روی این بنر، احساسات و آرزوهای خود را به تصویر کشیدند. این نوشتهها نماد ابراز وفاداری و تجدید پیمان با شهیدان و مسیری است که انقلاب اسلامی برای آنها ترسیم کرده است.
نظرات کاربران