تازه های سایت

21. فروردين 1394 - 12:47
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن:
همایش باشکوه خیرین نیکوکار، حامیان ایتام و بانوان اثرگذار شهرستان باشت برگزار شد+تصاویر
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، همایش باشکوه خیرین نیکوکار، حامیان ایتام و بانوان اثرگذار شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، همایش باشکوه خیرین نیکوکار و حامیان ایتام، بانوان اثرگذار شهرستان را با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و تعدادی از مسئولان شهرستان در کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

 

حبیب الله باقرپور مدیر کمیته امداد شهرستان باشت، هدف از برگزاری این همایش را توسعه خدمت مطلوبتر و مشارکت دادن افراد خیر و نیکوکار در جهت کمک به فقرا و ایتام و نیز تجلیل از خدمات خیرین و حامیان و تقدیم هدایایی به خانواده های موفق مددجو دانست.

 

در ادامه این همایش، متقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و امدادگران این نهاد مقدس در شهرستان باشت گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کمیته امداد این استان، توانمند سازی، ضرورت فعالیت های فرهنگی و تکیه بر مشارکت های مردمی را سه اصل مهم در عرصه خدمتگزاری برشمرد.

 

وی با بیان اینکه، عملکرد کمیته امداد شهرستان باشت در سال 93 در بسیاری از سرفصل های استان رتبه اول را داشته است، افزود: حضور فعال و اثرگذار امام جمعه باشت یکی از مهمترین دلایل این موفقیت بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه هنر یک مدیر خوب و اثرگذار را در رضایتمندی مردم دانست.

 

در پایان برخی از حاضرین در همایش سرپرستی و حمایت ایتام را پذیرفتند و به خانواده های مددجویی که در عرصه ای مختلف موفق بودند هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

 

انتهای پیام/ک308

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

از تغییرسالانه سیاسی ولی پور متشکریم

نظرات کاربران