17. شهريور 1403 - 6:23
رئیس کمیته امداد باشت مطرح کرد:
جزئیات برپایی جشن عاطفه‌ها در باشت
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از آغاز جشن عاطفه‌ها از روز هفدهم شهریورماه به مدت یک ماه خبر داد.

لیلا برماس در گفتگو با پایگاه خبری «باشت ‌نیوز » گفت: پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها با شعار مشق همدل از ۱۷ شهریورماه شروع شده و تا ۱۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت بیان کرد: جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در شهرستان باشت برگزار می‌شود، باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده مراسم جشن عاطفه‌ها ۲۲ شهریور ماه در معابر شهری  شهرستان، ۲۳ شهریور ماه در مصلی‌ نماز جمعه و ۷ مهر ماه در مدارس برگزار خواهد شد.

برماس ادامه داد: با توجه به همکاری صورت گرفته بین کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش، با حفظ کرامت دانش‌آموزان تمامی اجناس و وجوهات جمع‌آوری شده از طریق مراکز نیکوکاری محله و مدرسه توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: همه ساله پیش از شروع سال تحصیلی و به‌منظور رفع فقر و کمک به شکوفایی دانش‌آموزان نیازمندِ تحت حمایت، جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) باشت با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش مشق همدلی گفت: کمیته امداد در سطح شهرستان و مراکز نیکوکاری آماده دريافت وجوهات نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

برماس اظهار کرد: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها ۴۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی دریافت و به دست دانش‌آموزان نیازمند رسید.

وی در پایان گفت: افراد می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری* ۸۸۷۷ ‌* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۵۱ واریز کنند تا به دست نیازمندان برسد

نظرات کاربران