تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 19:56
22 مرداد دومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح در یاسوج برگزار می شود
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره 30 شهید آماد و پشتیبانی سپاه فتح استان 8صبح روزچهارشنبه، 22 مردادماه در حسینه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار می شود.

 به نقل از بویرخبر، سرهنگ حسن حکمتیان‌ ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی گفت: رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه هستند و مسئولان آن‌ها را باید یاران اصلی خود بدانند.

وی به برگزاری دومین یادواره 30 شهدای آماد و پشتیبانی استان اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم 22 مردادماه ساعت 8 صبح در حسینیه ثارالله مرکز استان برگزار می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که از 30 شهید آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد 6 سردار سرافراز و بقیه در درجه‌های پایین‌تر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، گفت: امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای در خور شان شهدا برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای آماد و پشتیبانی را اجرای فرمان رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست عنوان کرد و ادامه داد: شهدای آماد و پشتیبانی از مظلوم‌ترین شهدا بودند و نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

حکمتیان با تاکید بر این‌که شهدای آماد و پشتیبانی الگوی خود را حضرت ابوالفضل عباس (ع) می‌دانستند، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا ارزشی تحولزاست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری این یادواره است.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تهیه امکانات زیستگاه و اقلام مورد نیاز، تهیه خودروی جنگ‌افزار برای سپاه، تهیه اقلام مهندسی بهداشتی و آمبولانس، تعمیر خودروها و سلاح‌ها، جذب و ساماندهی کمک‌های مردمی از وظایف نیروهای آماد و پشتیبانی  عنوان کرد.

این مسئول در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری یادواره شهدای آماد و پشتیبانی اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری اطلاعات، وصیتنامه، زندگینامه، تصاویر، دلنوشته‌ها لوازم شخصی، دیدار با خانواده‌های شهدای آماد و پشتیبانی استان، چاپ کتاب «نشان بی‌نشان‌ها» ویژه 30 شهید آماد، تجلیل از فرماندهان آماد و پشتیبانی و آماده‌سازی مخاطبان از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری یادواره شهداست.

حکمتیان با تاکید بر این‌که اولین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی با 26 شهید و اکنون نیز دومین یادواره با 30 شهید برگزار می‌شود، گفت: برگزاری یادواره‌ها یک تکلیف است و همه باید با هم‌افزایی برنامه‌ای در خور شان شهدا برگزار کنیم.

نظرات کاربران