تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 20:08
تصاویر/اعزام چهاردهمین گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد
صبح روز پنج شنبه ز به همت سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد،چهاردهمین گروه بسیج جهادی دانشجویی به مناطق محروم شهرستان بویراحمد اعزام شدند.

 

 به نقل از  بویرخبر،شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی استان  کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه بدرقه چهاردهمین گروه بسیج جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان گفت:‌ در این گروه نزديك به 30 نفر از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج به مناطق محروم شهرستان بویراحمد اعزام خواهند شد.

 

وی ادامه داد: تيم شناسايي گروه جهادي دانشگاه ياسوج از پنج روز پيش براي بررسي وضعيت مناطق محروم اطراف شهرستان بويراحمد به روستاها و مناطق مختلفي اعزام شدند كه پس از ارزيابي و رصد، سه روستای منطقه تنگ تامرادی را براي اعزام كاروان جهادگران دانشجوي دانشگاه انتخاب كردند.

مسئول بسیج دانشجویی در مورد اعزام چهاردهمین گروه بسیج جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان گفت:این كاروان 30 نفره از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی بوده که به مناطق محروم تنگ تامردادی از توابع شهرستان بوراحمد اعزام خواهند شد كه 20 نفر از اين دانشجويان را برادران و 10 نفر را خواهران تشكيل داده اند.

مهدوی به فعاليت هاي مورد نظر جهادگران در اين روستاهای محروم استان اشاره كرد و بيان داشت: جهادگران بسیج دانشجویی در روستاهایی كه جمعيتي بيش از 1000 نفر دارند،‌ به ساخت و ترميم مسجد روستا، برگزاري برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي،‌ آموزش كودكان، نوجوانان و زنان روستايي، پژوهش و تحقيق بر روي زمين هاي كشاورزي،‌ ظرفيت دامپروري و ساير امكانات اقتصادي اين روستاها با تاكيد بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خواهند پرداخت.

وي در ادامه با تاكيد بر بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مديريت جهادي تصريح كرد: خواسته دانشجويان جهادي در شرايط حاضر،‌ از همه مسئولان اين است كه روحيه جهادي داشته باشند و با اولويت قرار دادن شعار سال،‌ اين روحيه را به همه ادارات و كاركنان تحت امر خود انتقال دهند و براي اعتلاي ايران اسلامي از هيچ كوششي دريغ نورزند.

 

 از نکات قابل توجه اعزام کاروان چهاردهمین گروه جهادی به مناطق محروم استان را می توان بیعت این عزیزان با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس در مقبره شهیدان گمنام شهر یاسوج را نام برد.

 

 

 

 

 

نظرات کاربران