تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 20:13
جمع‌آوری 33 میلیون و 400 هزار ریال زکات فطریه و کفاره در کهگیلویه
مدیر کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون بیش از 33 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است گفت: پایگاه‌های کمیته امداد هم‌چنان فعال است.

،امرالله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه کمیته در محل‌های برگزاری نماز عید فطر اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با ائمه جمعه و جماعات شهرهای دهدشت، سوق، دیشموک و قلعه‌رئیسی و تمهیدات اندیشیده شده نسبت به جمع‌آوری زکات فطریه اقدام شد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه تعداد هفت پایگاه جمع‌آوری در محل‌های اقامه نماز عید فطر در سطح شهرستان دایر شده بود، افزود: جمع‌آوری زکات هم‌چنان در پایگاه‌های کمیته امداد به محوریت مساجد و مصلاها ادامه دارد.

فروزنده تصریح کرد: تعداد چهار پایگاه در ورزشگاه آزادی دهدشت و سه پایگاه در محل برگزاری نماز عید فطر در شهرهای دیشموک، قلعه‌رئیسی و سوق زکات فطریه مردم را جمع‌آوری کردند.

مدیر کمیته امداد این نهاد را بزرگترین حامی نیازمندان و فریادرس فقیران دانست و گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت افراد خیر و مساعدت به مددجویان از برنامه‌ةای این نهاد حمایتی است.

فروزنده خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان همواره آماده دریافت وجوهات و کمک‌های مردمی نیکوکاران است.

وی میزان فطریه و کفاره جمع‌آوری شده در روز عید فطر را 33 میلیون و 400 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: از این مبلغ 19 میلیون و 690 هزار ریال فطریه خلق و 10 میلیون و 31 هزار ریال فطریه سادات بوده است.

به گفته فروزنده هم‌چنین دو میلیون و 805 هزار ریال کفاره غیر عمد و 595 هزار ریال کفاره عمد از پایگاه‌های کمیته امداد در  سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

نظرات کاربران