تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 21:13
یکسان دیدن کهگیلویه و بویراحمد با سایر استان‌ها ظلم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکسان دیدن کهگیلویه و بویراحمد با سایر استان‌ها توسط مسئولان ظلم است.

سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع 700 نفر از مدیران مدارس مقطع متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به یک ساله شدن عمر دولت تدبیر و امید گفت: دیگر مانند گذشته برخی از معضلات و مشکلات را نداریم.

وی با بیان این‌که امروز دولت با برنامه‌ریزی به دنبال مهار رکود تورمی در کشور است، ادامه داد: برخی کارهای اشتباه در گذشته موجب شد تا مشکلات امروزی را داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 2 مقوله رکود و تورم اگر با هم باشند مهار آن‌ها که موجب رکود تورم می‌شود بسیار سخت است، تصریح کرد: کارشناسان خبره اقتصادی کشور دور هم جمع شده‌اند و بسته‌ای ارائه کرده‌اند که طی آن رکود تورمی را از سر راه اقتصاد کشور بردارند.

این مسئول ارشد اجرایی به وضعیت تورم امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته و در چنین روزهایی تورم ماهیانه چهار درصد و سالانه 40 درصد را تجربه می‌کردیم که اکنون تورم به 1,4 رسیده است.

خادمی با اظهار این سخن که دولت در همین مدت کوتاه یک‌ساله نشان داده که اهل برنامه است، تصریح کرد: در 45 روز آینده شاهد آثار خوب بسته غیرتورمی مربوط به رکود اقتصادی خواهیم بود.

استاندار همچنین به موضوع آموزش و پرورش اشاره کرد و با ابراز رضایت از وضعیت کنونی آموزش و پرورش در این استان تصریح کرد: اگر انسان هدف اول هر جامعه‌ای است پس آموزش و پرورش در راس همه امور قرار دارد چراکه انسان‌سازی از آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

وی گفت: وقتی آموزش و پرورش متفاوت از همه مجموعه‌هاست پس باید متفاوت‌تر از سایرین به این دستگاه توجه کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه گریزی هم به وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد و محرومیت‌های تاریخی در آن زد و ادامه داد: گاهی وقت‌ها نگاه و رویکرد عادلانه به استان‌ها ظلم است چراکه اگر بخواهیم با یک نگاه این استان را با استان‌های دیگر ببینیم قطعاً در حق استان ظلم کرده‌ایم.

خادمی اظهار کرد: بنابراین برای این که ظلمی در حق این استان نشود باید کهگیلویه و بویراحمد را از نظر اختیارات، اعتبارات و امکاناتی که ارائه می‌شود متفاوت‌تر از سایر استان‌ها دید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران