تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 21:14
سران آمریکا و اسرائیل باید به دست کودکان غزه و سوریه به دار آویخته شوند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سران آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل که جنایت های تاریخی آن ها بر همه مشخص و روشن است باید به دست کودکان غزه و سوریه به دار آویخته شوند.

به نقل ازصبح زاگرس، سردار یونس امیری، فرمانده سپاه فتح در دومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی استان کهگیلویه و بویراحمد که صبح امروز در حسینیه ثار الله یاسوج برگزار شد، با اشاره به این که رزمندگان آماد و پشتیانی تمام ملزومات و تجهیزات جنگ را تأمین می‌کردند اظهار داشت: تدارکات و پشتیبانی سخت‌ترین کار در جنگ بود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه رزمندگان آماد و پشتیبانی وزیران هشت سال دفاع مقدس بودند، افزود: کار رزمندگان پشتیبانی در هشت سال جنگ تحمیلی کمتر از آرپی‌چی‌زن، غواص و دیگر رزمندگان ما نبود.

فرمانده ارشد نظامی استان ابراز داشت: تأمین مهمات، گلوله‌ها، آب و سوخت، خوراک و پوشاک برعهده مسئولان و رزمندگان آماد و پشتیبانی بود و با تمام سختی‌ها لحظه‌ای حمایت آماد و پشتیبانی از مردم و در جنگ حمایت از سربازان و رزمندگان قطع و تمام نشد.

 

وی یکی از دلایل تحمل سختی شهدای آماد و پشتیبانی را عشق به خدا، عاشورا و مکتب امام حسین(ع) برشمرد. امیری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) بیان داشت: امروز دشمنان به نام اسلام حرکات مرموزانه‌ای انجام می‌دهند.

وی دشمن اصلی اسلام را صهیونیست و در رأس آن آمریکا دانست و ابراز داشت: سرکرده گروه تروریستی داعش 25 سال پیش در صحرای سیاه مصر مشغول آموزش به این گروه بود.

 

فرمانده ارشد نظامی استان حمایت از مردم غزه را از اهداف امام(ره) بیان و تصریح کرد: مردم همیشه بیدار این استان تمام اقدامات و جنایت‌های سران آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه سران جنایتکار آمریکا و اسرائیل کودک‌کش را باید در دادگاه جنایت‌کاران جنگی محکوم کرد خاطر نشان کرد: دادگاه بین‌المللی وجود ندارد و اگر وجود داشت به جنایت آمریکا و اسرائیل رسیدگی می‌کرد.

امیری تأکید کرد: سران آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل باید به دست کودکان غزه و سوریه به دار آویخته شوند.

وی در پایان به اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: این عزیزان با بدن مجروح در برابر شکنجه‌های دشمن مقاومت و ایستادگی کردند.

در پایان این مراسم از سه کتاب دیدگاه کارتو، فاتح جزایر و نشان بی نشان رونمایی با حضور فتحعلی بزرگمهر نژاد نویسنده دفاع مقدس، پدر شهید سید رحمت الله احمدی معاون پشتیبانی آماد سپاه، رونمایی شد.

نظرات کاربران