تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 21:27
برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی در یاسوج
رئیس انجمن هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمدچهارمین جشنواره استانی از سری برنامه های بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور در یاسوج برگزار می شود.

مجتبی ملایی گفت: چهارمین جشنواره استانی از سری برنامه های بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور در یاسوج برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان در رشته های مختلف هنرهای تجسمی برگزار می شود.

مولایی در ادامه با اشاره به این موضوع که جشنواره ملی هنرهای تجسمی به منظور رقابت در عرصه خلاقیت های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان و فرصتی برای کشف استعدادهای جوانان است،ابراز داشت: این جشنواره در ۹ رشته برگزار می شود که در هر رشته یک نفر برگزیده و به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور که شهریور ماه امسال در استان اردبیل برگزار می شود، معرفی و اعزام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که این جشنواره در رده های سنی ۱۶ تا ۲۵ سال برگزار می شود، افزود:علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند ۲۷ مرداد ماه جاری با همراه داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ عصر در این جشنواره حضور پیدا کنند.

مولایی ادامه داد: سال گذشته با توجه به این که سهمیه شرکت کنندگان استان از ۹ نفر به چهار نفر کاهش یافت؛ لذا با توجه به بالا بودن کیفیت تیم اعزامی سال ۹۲، امسال سهمیه از چهار نفر به ۹ نفر افزایش یافته است.

وی خاطر نشان ساخت: سال گذشته نیز امید مصفا در بخش عکاسی رتبه نخست این جشنواره بین المللی را به خود اختصاص داد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت :این جشنواره با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی و هنری، انجمن هنرهای تجسمی کهگیلویه و بویراحمد و روابط عمومی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد استان واقع در میدان معلم یاسوج برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران