تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 22:01
مستند خواب(sleep)
عضو انجمن محراب گفت: مستند خواب در حمایت از مردم مظلوم غزه ساخته شده است.

اسماء طاهری در گفتگو با این پایگاه خبری  با اشاره به ساخت مستند خواب (sleep) اظهار داشت: مستندی با محوریت قدس و ظلم هایی است که این رژیم غاصب در فلسطین مرتکب شده، ساخته شده است.

وی ادامه داد: این مستند مجموعه ای از تصاویر و کلیپ های مختلف و نابی است که  در سال جاری به حمایت از غزه مردم رنج کشیده ی فلسطین  ساخته شده است.

عضو انجمن محراب با بیان داشت: انجمن محراب با جمع آوری  قسمتی از سخنرانی های مقام معظم رهبری و دبیرکل حزب الله لبنان ، در صدد آن بر آمد تا این مجموعه ی بی نظیر را در قالبی حدوداً نوزده دقیقه ای میکس و آماده ی ارائه به تمام ایرانیان و حق طلبان عزیز بنمایاند.

وی مهمترین هدف از ساخت مستند خواب را برداشتن قدمی کوتاه در حمایت از قربانیان فلسطین دانست و ابراز داشت:  مردم مظلوم غزه و فلسطین  سالیان سال است آماج نژادپرستی های صهیونیسم جهانی قرار گرفته اند.

طاهری در ادامه با بیان اینکه برای تهیه ی این مستند ودیگر کارهای محفل از هیچ نهادی کمک نگرفته اند، تأکید کرد: برای ادامه ی فعالیت در حوزه ی مستند سازی و دیگر فعالیت ها به همیاری و کمک دیگر نهادها نیازمندیم لذا خواهشمندیم در جهت پیشرفت و ترقی استان و کشور عزیزمان هدایت گر قشر جوان باشید.

وی به دیگر مستند های ساخته شده توسط  گروه محراب  اشاره کرد و گفت: انتخابات دهدشت سال 1392 ،‌ دیار هفت گنبد و نیمه ی شعبان و... بوده اند.

عضو انجمن محراب با بیان اینکه میکس و مونتاژ مستند را خودش انجام داد، تصریح کرد: جمع آوری فیلم و کلیپ های گوناگون با همکاری دختران فعال محفل صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: امیدواریم کشور عزیزمان ایران اسلامی و استان چهار فصلمان همچنان فاتح قله های سعادت باشد.

نظرات کاربران