تازه های سایت

24. مرداد 1393 - 22:04
گسترش روز افزون خوانندگی زنان در ایران اسلامی!
خوانندگی و نوازندگی زنان آن هم در محافل عمومی و کنسرت ها متاسفانه در حال عادی شدن است و جریان روشنفکری و هنجار شکنان فرهنگی قصد نابود کردن فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را دارند.

به نقل از انقلاب نیوز ؛در سالهای اخیر بحث خوانندگی و نوازندگی زنان و در برخی موارد رقص و آواز در هم آمیخته شده به اسم کنسرت و نمایش و... متاسفانه بسیار فراگیر شده است و جریان روشنفکری فرهنگی که کاملا تاریک فکر هستند می کوشد تا این اقدام ضد فرهنگی در جامعه عادی جلوه کند تا اگر کسی معترض این اقدام ضد فرهنگی شد با برچسب های مختلف او را محکوم کنند و کار خودشان را جلو ببرند.

 

راه اندازی گروه های مختلف خوانندگی و نوازندگی زنان در دو سال اخیر بسیار رشد چشمگیری داشته است تا جایی که در یکسال قبل بصورت علنی و با مجوز رسمی از سوی نهادهای در خواب رفته به اصطلاح مروج فرهنگ و اسلام بشدت افزایش یافته است که نمی شود به راحتی از کنار این جریان ضد فرهنگی عبور کرد و برای برخورد با آن فکری نکرد.

 

در اسلام بحث خوانندگی زنان بدلیل ایجاد کردن مفسده و همچنین تحریک شهوت در محافل عمومی که آقایان در آن حضور دارند منع شده است که در این مورد نظر مراجع معظم تقلید هم مختلف است و نظرات زیادی وجود دارد که میتوانید در این مورد نظرات مختلف مراجع اسلام را در این مورد جویا شوید.

 

مسئله خوانندگی زنان در ایران اسلامی به دلیل اینکه فرهنگ غنی ایرانی و همچنین مذهب اسلامی وجود دارد مغایر با اعتقادات عمومی مردم و همچنین فرهنگ ایرانی و اسلامی است و در قانون هم آمده که باید با آن برخورد شود تا از فرهنگ مان پاسداری به عمل آید اما متاسفانه برخی از مسئولان که خودشان را به خواب غفلت زده اند و نمیخواهند از خواب برخیزند با اظهار نظرهای شاذشان و پز دادن های روشنفکری شان متاسفانه به این اقدام ضد فرهنگی دامن می زنند .

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالهای مختلف بحث جنگ نرم دشمن را با ادبیات گوناگونی به مسئولان گوشزد کرده اند اما مسئولان به خواب زده با ادعاهای روشنفکری این دستورات مقام معظم رهبری را نادیده گرفته اند که کار به امروز رسیده است و به طور رسمی مجوز برگزاری کنسرت و اجرای گروه خوانندگی زنان در ایران اسلامی صادر می شود.

 

خوانندگی زنان به سبکی که این روزها در ایران متاسفانه شاهد آن هستیم اقدامی بسیار ضد فرهنگی و ضد ارزشی است که عده ای به اصطلاح هنرمند نمای ضد ارزشی و مروجان فساد بدان دامن می زنند.

 

مردم ایران در برهه های مختلف ثابت کرده اند که برای دفاع از فرهنگ ایرانی و اسلامی تا پای جان مقاومت و ایستادگی خواهند کرد تا پاسدار فرهنگ شان باشند که این مسئله را در طول سالهای هشت سال دفاع مقدس علاوه بر دفاع از خاک ایران ثابت کرده اند و آن جوانانی که در راه دفاع از دین جان خودشان را فدا کرده اند چیزی جز دفاع از دین فرهنگ اسلام و ایران نبوده است که در وصیت نامه شهدای عزیزمان این مسئله کاملا قابل لمس است و امروز ما باید حافظ فرهنگ مان باشیم و نگذاریم عده ای هنجار شکن فرهنگی با دادن پز روشنفکری و برچسب زدن و جو سازی و به حاشیه کشاندن مسائل و سیاسی کاری فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ما را بدان هجمه وارد کنند.

دیدگاه‌ها

گور بابای هر چی پست فطرت هرزه هست. به نظرت صدای اقایون باعث شهوت زنان نمیشه اما صدای خانمها باعث شهوت میشه .خاک تو سر هرزه هایی که با صدای زن تحریک میشین .
خوب معلومه نظر منو نمیتونی منتشر کنی چون به ضررتونه.اگه جرات داری منتشرش کن

نظرات کاربران