تازه های سایت

25. مرداد 1393 - 9:46
پیرمردی که هنوز جوان است
عرقی که برای نان حلال ریخته می شود + تصاویر
پیرمرد سرابیزی راز سلامتی اش را در خوردن نان حلال می داند.

به گزارش خامی، در گستره رشته های کوههای زاگرس مردان و زنان بسیاری زندگی می کنند که کار و تلاش شبانه روزی با آنها عجین شده است. مردان و زنانی که کار کردن و تلاش را یک عبادت می دانند و تا آخرین لحظه عمر از کار کردن و تلاش بی وقفه دست بر نمی دارند.

خاطرات زیادی را از گذشته های دور به خاطر دارد. زندگی اش آرام است و دوست ندارد لحظه ای از زندگی در روستا را با زندگی در شهر و درگیرشدن با دغدغه های شهری عوض کند.

 

 

کربلایی سید نصیب الله ارشدی پیرمرد کهنسالی است  که همچنان کار و تلاش بی وقفه از ویژگی های بارز این مرد است و کهولت سن نتوانسته جلوی او را بگیرد واورا ناتوان کند.

 

 

 

وی در روستای سرابیز از توابع بحش مرکزی باشت زندگی می کند، از 10 سالگی شروع به کار کردن کرد و تا  الان که هم 73 سن دارد از کار کردن و تلاش بی وقفه دست بر نداشته است.

 

 

کربلایی سید نصیب الله راز سلامتی اش را در خوردن نان حلال می داند و می گوید: تا لحظه ای که زنده هستم برای به دست آوردن روزی حلال لحظه ای درنگ نخواهم کرد.

 

 

این بزرگ مرد سرابیزی هنوز  پا به پای جوانان روستا کار می کند.

 

 

یک خدا قوت جانانه به همه آنهایی که برای تامین مخارج خانواده شان از جان و دل مایه می گذارند؛ از پیرمردهایی که با وجود کهولت سن ولی با تلاش بی وقفه دست از کار نمی کشند تا کودکانی که شیرینی بازی های کودکانه شان را به کار برای تامین مخارج خانواده شان ترجیح می دهند.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

خدا قوت

نظرات کاربران