تازه های سایت

25. مرداد 1393 - 11:48
خودکفایی و توانمندسازی خانواده های نیازمند بهترین رویکرد کمیته امداد است
مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمک به استقلال و خودکفایی خانواده ها بهترین سیاست و برنامه ریزی برای تکریم خانواده هاست.

به گزارش خامی، مديرکل کميته امداد استان، مدير کميته امداد شهرستان باشت و جمعي از امدادگران با تعدادي از خانواده‌هاي مددجوي تحت حمايت کميته امداد در شهرستان باشت ديدار نمودند.

سيدغلامرضا متقي در حاشیه بازدید از خانواده های مددجوی تحت حمایت امداد باشت گفت: بازديد از خانوارهاي مددجويان تحت حمايت يکي از برنامه هاي اين نهاد براي کاهش مشکلات آنهاست.

وي تصريح کرد: اين نهاد انقلابي با ديدار نزديک از خانواده هاي مددجو تلاش مي نمايد تا موجبات خوشحالي و رضايتمندي آنان را فراهم آورد.

متقي عمده نيازهاي اساسي و ضروري مددجويان تحت حمايت در اين بازديد را تعميرات مسکن و مشکلات درماني و معيشتي برشمرد و اظهار داشت: در همين راستا دستورات مقتضي جهت پيگيري و اقداماتي از جمله تعمير و تکميل منازل مسکوني مددجويان و کمک هاي درماني و معيشتي صادر شده است.

وي بيان کرد: با هدف احياء ارزش هاي ديني، ايجاد حس همدلي بين اقشار مختلف جامعه، همنشيني با فقرا و ديدار چهره به چهره با آنها و بررسي مشکلات نيازمندان از نزديک ديدارهايي به صورت هفتگي با خانواده هاي نيازمند صورت مي پذيرد.

مديرکل کميته امداد استان از همه خيرين، نيکوکاران و مسئولين خواست تا با حضور در بين جامعه مددجويان و اقشار نيازمند و همچنين شرکت در طرح هاي مشارکتي کميته امداد، اين نهاد انقلابي را در راستاي کاهش مشکلات جامعه هدف ياري نمايند.

متقی بیان داشت: رسالت و رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای استحکام اقتصاد خانواده های نیازمند و دهکهای کم درآمد جامعه در کنار برنامه ریزی برای تعالی فکری و فرهنگی، نگاهی بسیار ارزشمند و موثری است که نتایج مطلوبی داشته است.

وی تصریح کرد: به هر میزان که خانواده های تحت حمایت و دهک های کم درآمد جامعه به اشتغال روی آورند و مایحتاج زندگی خود را تأمین کنند گامی در کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده است.

در اين ديدارها سبدهاي غذايي و بهداشتي به همت کمیته امداد شهرستان بين خانواده هاي مددجويان توزيع شد.

نظرات کاربران