تازه های سایت

25. مرداد 1393 - 12:15
توجه به خانواده های نیازمند ضروری است
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) باشت بر لزوم توجه به خانواده های نیازمند تاکید کرد و تلاش برای رفع مشکلاتشان را ضروری دانست.

به گزارش خامی، حبیب الله باقرپور در حاشیه دیدار با خانواده های تحت حمایت امداد این شهرستان که با حضور سید غلامرضا متقی مدیر کل کمیته امداد استان  انجام گرفته بود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای افزایش ارتباط مسئولین با خانواده های تحت حمایت و آشنایی با مشکلات معیشتی و مسکونی این عزیزان به دیدار و دلجویی از خانواده های مددجو به همراه مسئولین استانی و شهرستانی پرداخته و در جریان دیدار به حل مشکلات ایشان مبادرت می ورزد.

وی با بیان اینکه، دستگیری از مستمندان و اکرام ایتام، از برترین فضایل اخلاقی و عبادی است، بیان داشت: انفاق یکی از اعمال نیک و حسنه ای است که خداوند در قرآن به آن بسیار توصیه فرموده است و مدیریت شهری براساس این توصیه قرآنی این کار خیر و خداپسندانه را همه ساله انجام می دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت با اشاره به اینکه از خانواده های تحت حمایت روستاهای آبدهگاه، تنگ سادات و دو خانوار در سطح شهر باشت دیدار کردند، گفت: در جریان این دیدار به مشکلات خانواده ها پرداخته شد و مدیر کل محترم امداد استان نسبت به رفع مشکلات این خانوارها مواردی را نیز متعهد شدند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) باشت در آخر بر لزوم توجه به خانواده های نیازمند تاکید کرد و تلاش برای رفع مشکلاتشان را ضروری دانست.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران