تازه های سایت

25. مرداد 1393 - 19:07
سربازان گمنام امام زمان توطئه بزرگ تفرقه‌افکنی را در نطفه خفه کردند
امام جمعه یاسوج گفت: باید از اقدام بزرگ سربازان گمنام امام زمان که توطئه بزرگ اختلاف‌افکنی بین مسلمانان و سایر مذاهب را در نطفه خفه کردند، تقدیر کنیم.

به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مهم‌ترین راهنمایی و هدایت امام صادق (ع) نسبت به پیروان خود هدایت به تقوا بوده است، گفت: خداوند وعده داده است که سرنوشت زندگی را برای اهل تقوا مطابق آن‌چه که می‌خواهند، تغییر دهد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات مهم و ارزشمند در جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: همه عبادت‌ها همانند قطره‌ای در برابر اقیانوس در برابر امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید از اجتماعات کوچک مثل خانواده آغاز شود و سپس آن را باید به کل جامعه تعمیم داد و به همین خاطر قبل از هر چیز باید خانواده‌های خود را امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی گفت: اگر کسی فرزند خود را قبل از همه امر به معروف و نهی از منکر کند جامعه در آینده گرفتار معضلات اجتماعی نمی‌شود.

حسینی خانواده صالح را منجر به ایجاد جامعه پاک و سالم دانست و گفت: امروز موج‌های مخربی برای از بین بردن بنیان خانواده به وجود آمده که مسبب آن نیز بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

خطیب جمعه شهر یاسوج افزود: پس وظیفه خانواده این است که تنها به نیازهای مادی فرزندان خود توجه نکنند بلکه در برابر این تهاجم نیاز روحی و معنوی آن‌ها را نیز پاسخگو باشد.

حسینی در ادامه خطبه‌ها با قدردانی از عملکرد قاطعانه و سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) در برخورد با فتنه‌انگیزانی که قصد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و سایر مذاهب را در داخل کشور داشتند، تصریح کرد: از این نیروهای مخلص و همیشه در صحنه به جز این هم انتظاری نمی‌رفت که توانستند توطئه‌ای بزرگ را در نطفه خفه کنند.

امام جمعه یاسوج با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی آزادگان به خاک کشور خاطرنشان کرد: هیچ‌کس به اندازه آزادگان در دوره اسارت سختی تحمل نمی‌کرد و اکنون باید به پاس آن همه مشقت و رنج تقدیر و تجلیل در خور شان از آن‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه از آمریکا به عنوان دشمن شماره یک این ملت یاد کرد و افزود: آمریکایی‌ها در کودتای 28 مرداد وجه استکباری خود را برای مردم ایران به نمایش گذاشتن

نظرات کاربران