تازه های سایت

22. شهريور 1393 - 13:26
10 مجوز اجرای طرح صنعتی در باشت صادر شده است/ کمبود سرمایه گذار مشکل اجرای طرح ها
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 مجوز صنعتی برای شهرستان باشت صادر شده اما متاسفانه در ارتباط با این مجوزها هنوز فعالیت اجرایی صورت نگرفته است.

به گزارش خامی، داریوش دیودیده صبح شنبه در نشستی با فرماندار باشت افزود: کمبود منابع مالی یکی از علل به نتیجه نرسیدن این طرح ها بوده است.

وی تصریح کرد: توسعه صنعتی در هر نقطه ای تنها با حضور سرمایه گذاران توانمند شکل خواهد گرفت و تلاش در جهت جذب سرمایه گذاران بومی و غیره بومی در دستور کار مدیران استان بخصوص فرماندار و مدیران شهرستان باشت قرار گیرد.

دیودیده اظهار داشت: وابستگی سرمایه گذاران استان به منابع و تسهیلات بانکی یکی از مشکلات در این عرصه است آن هم در حالی که کمبود منابع و اعتبارات بانکی و بالارفتن نرخ سود تسهیلات شرایط را بر چنین روند سرمایه گذاری مشکل کرده است.

وی از اهتمام این اداره کل برای توسعه سرمایه گذاری در شهرستان باشت خبرداد و افزود: مجوزهای صنعتی طی یک روز صادر خواهند شد و هرگونه تلاش و حمایت از سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذاری که راغب به سرمایه گذاری در شهرستانهای همانند باشت باشد صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شهرک صنعتی خان احمد را به لحاظ شرایط و موقعیت یکی از بهترین شهرک های صنعتی استان عنوان کرد و گفت: با آغاز فعالیت یک واحد صنعتی در این شهرک، کلید حرکت و شکوفایی صنعتی در باشت زده خواهد شد.

دیودیده با اشاره به اینکه در حوزه معدن طی مطالعات مقدماتی انجام شده تاکنون معادن قابل توجهی در این شهرستان شناسایی نشده است، بیان داشت: مطالعات تفصیلی و دقیق تر جهت شناسایی ذخایر معدنی در استان و بخصوص در شهرستان باشت توسط کارشناسان معدنی این سازمان در حال انجام است.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران