تازه های سایت

8. مهر 1393 - 18:43
پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال کمک معیشت به خانوارهای مددجو در باشت
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت گفت: بیش از 4 میلیارد و 710 میلیون ریال کمک معیشت به خانوار های مددجو در شهرستان باشت در 6 ماهه نخست امسال پرداخت شد.

به گزارش خامی، حبیب الله باقرپور گفت: اين نهاد مقدس با ارائه خدمات و بسته هاي حمايتي، توانمند سازي، فرهنگي و اجتماعي خود از قبيل پرداخت مستمري، تهيه و تعميرات مسكن، پرداخت وامهاي كارگشايي، تأمين پوشاك و خدمات فرهنگي تحصيلي و خدمات پزشكي و درماني به مددجويان تحت حمايت خود خدمات ارائه مي نمايد .

 

وی افزود: پرداخت مستمری یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت است که به‌ صورت ماهانه به مددجویان در نقاط مختلف این شهرستان پرداخت می‌شود تا نیازهای خود را تأمین کنند.

 

باقرپور گفت: در 6 ماهه ابتدایی امسال بالغ بر 4 میلیارد و 710 میلیون ریال کمک معیشت (مستمری) به خانوارهای مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت با اشاره به اینکه بیش از 1 هزار و 600 خانوار مددجو باشتی از کمک معیشت برخوردار شده اند، افزود: این تعداد خانوار در قالب 4 هزار و 624 نفر جمعیت می باشند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران