تازه های سایت

22. اسفند 1393 - 6:56
وصیت شهیدی که در آخرین لحظات زندگی کتابهایش را فراموش نکرد
هر گز به دنیا نیندیشید امام را دعا کنید اگر شهید شدم کتابهایم را در مدرسه روستای خودمان بگذارید تا از آن کتابها استفاده کنند.

به گزارش باشت نیوز، شهید مسعود خاتم فرزند سید علی رضا در سال 1344در روستای عنا به دنیا امد. وی پس از اتمام تحصیلات در سال 1362به سوی جهبه جنگ عازم شد.

 

متن وصیت نامه شهید سید مسعود خاتم:

از مومنین مردانی هستند که صادقانه به انچه با خدای خویش عهد بسته بودند وفا کردند پس برخی شهید شدند وبرخی در انتظار شهادت هستند وهرگز تغییر عهد وتغییر رای نداند با حمد وثنای پروردگار یکتا که بار دیگر به من منت گذارد واین افتخار بزرگ را نصیبم گردانید تا بتوانم در جهادی مقدس علیه جنایتکاران شرق وغرب شرکت کنم وبا درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی که جامعه ما را از بند اسارتها و هواپرستیها رهانید و با نور خدا اشنا ساخت وبا درود به شهدای انقلاب اسلامی وجان برکف که با فداکاریهایشان لرزه بر اندام شرق وغرب افکندند.

 

پدران ومادرران خواهران وبرادران سلام بر شما همه خانواده های شهدا اگر سعادتم را بدانید که در کسب رضایت الله میتوان یافت که دنیا یک ازمایشگاه کوچکی پیش نیست وهمه دیر یا زود خواهیم رفت چنانکه امام حسین (ع)روز عاشورارا هنگام حرکت به میدان نبرد اشعاری را خوانده که مضمونش این است که اگر دنیا زیباست ودوست داشتنی است دنیا ادم را به طرف خود می کشد اما خانه پاداش الهی خانه اخرت خیلی از دنیا زیباتر وبالاتر وعالی تر است واگر که باید بمیریم پس چرا در راه خدا با شمشیر قطعه قطعه نشویم وصیت من به شما این است که:

هرگز مرا از دست رفته مپندارید وخوشحال باشیدکه امانت خدا را به او باز گردانید بدانید که در قیامت هیچ یاوری نیست بجز عمل نیک. از شما می خواهم که در حفظ وتداوم انقلاب به کوشید وهر گز به دنیا نیندیشید امام را دعا کنید اگر شهید شدم کتابهایم را در مدرسه روستای خودمان بگذارید تا از ان کتابها استفاده کنند.

 

پروردگارا به ابروی مهدی (ع)صاحب الزمان قسمت می دهم که هر چه زوتر حکومت بعثی عراق را نابود گردان ودشمنان اسلام را کور وذلیل بگردان وطول عمر رهبر کبیر انقلاب عزیزم را مانند بلندی خورشید بگردان.

 

تاریخ ومحل شهادت 3/25/ 1362غرب زبیدات

 روحشان شاد و یادشان پررهرو باد

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران