تازه های سایت

22. اسفند 1393 - 8:47
توحیدلو: تلاش می‌کنیم مسابقات زمستانی را بین‌المللی کنیم
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازانی که بالاتر از ملی‌پوشان درخشیدند از چشم سرمربیان دور نمی‌مانند.

به گزارش باشت نیوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، معصومه توحیدلو  در خصوص برگزاری مسابقات زمستانی سلاح های بادی اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات زمستان سلاح‌های بادی آزاد در حالی برگزار شد که منتخبین مراحل اول و دوم این مسابقات به مرحله نهایی دعوت شده بودند.

مرحله اول آذر و مرحله دوم دی ماه برگزار و فینال آن 16 و 17 بهمن برگزار شد که در بخش بزرگسالان 30 نفر برتر هر رشته دعوت شدند اما در بخش نوجوانان و جوانان با توجه به سیاست‌های فدراسیون همه شرکت کنندگان مرحله اول و دوم به مرحله نهایی دعوت شدند.

وی در ادامه افزود: تفاوت مرحله نهایی با سایر مراحل این بود که منتخبین و مقام‌های اول تا سوم اعلام و جوایز خود که 300، 200 و 100 هزار تومان بود را دریافت کردند به علاوه سرمربیان تیم‌های ملی نیز در تمام این مراحل حضور داشتند و عملکرد تیراندازان را مورد ارزیابی قرار دادند و مطمئنا این مسابقات برای تیم‌های ملی بسیار مفید است به علاوه این مسابقات در رزومه تیراندازی ثبت و در رنکینگ کشوری آنها تاثیر دارد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: در این مسابقات افرادی بودند که ملی‌پوش نبودند اما مقام کسب کردند و از ملی‌پوشان سبقت گرفتند، برخی نیز برای اولین بار به فینال آمدند.در مجموع نتایج خوبی رقم خورد که همه این اتفاقات را سرمربی‌ها مورد رصد قرار دادند و آنهایی که بالاتر از ملی‌پوشان درخشیدند هم از چشم سرمربیان دور نمی‌مانند.

وی یادآور شد: سطح کیفی، نتیجه و بازخورد مسابقات برای تیم ملی و رکوردهایی که ثبت شد، نشان می‌دهد که افرادی با سطح کیفی بالا در مسابقات زمستانی شرکت کردند. اگر رشته خفیف هم فعال شود مطمئنا اتفاق‌های بهتری رقم خواهد خورد.

توحیدلو در پاسخ به این سوال که آیا شرایط بین المللی شدن این مسابقات هم وجود دارد، گفت: تیراندازی سابقه برگزاری مسابقات بین المللی و جایزه بزرگ و غرب آسیا را دارد. در برنامه‌های‌مان داریم که اگر این مسابقات هم در فدراسیون جهانی ثبت شود آن را در سطح بین المللی برگزار کنیم. امسال مسابقات بین‌المللی نداشتیم ولی برای سال آینده میزبانی مسابقات پروازی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران