تازه های سایت

27. اسفند 1393 - 15:27
شهدا چراغ هدایت جامعه هستند
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا نورهایی هستند که ما در زیر سایه آن مسیر آینده خود را پیدا می‌کنیم.

به گزارش باشت نیوز، از بهمئی، یادواره 125 شهید شهرستان امشب با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی در بهمئی برگزار شد.

 

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این مراسم برگزاری یادواره شهدا را عزت‌بخش و حرمت‌آفرین برای مناطق مختلف دانست و اظهار کرد: ملت ما به عزت شهدا احترام پیدا کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهدا نورهایی هستند که ما در زیر سایه آن مسیر آینده خود را پیدا می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه شهدا درختان تنومند عزت، نشاط و سرور در جامعه هستند، افزود: شهدا برای حفظ حیات ما جان دادند.

 

ملک‌حسینی با بیان اینکه شهدا رجال هستی و انسان‌هایی هستند که وسعت نظر، غیرت و شجاعت دارند، گفت: امروز اگر کسی یکی از این ویژگی‌ها را هم نداشته باشد مرد نیست.

 

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر انسانی عهدی با خود دارد که این عهد شرافت، شخصیت و هدایت است که شهدا پای این عهد ایستادند و شهادت را انتخاب کردند.

 

این مسئول پایان جنگ هشت ساله را به معنای پایان دفاع مقدس ندانست و با بیان اینکه پایان دفاع مقدس پایان خط سرخ شهادت نیست، تصریح کرد: اگر قرار باشد هدایت بشری ادامه پیدا کند هر روز باید آماده دفاع باشیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر در مقابل جنگ نرم دشمن ذره‌ای کوتاه بیاییم جز ننگ و ذلت چیزی به بار نمی‌آورد.

 

ملک‌حسینی با اشاره به راه‌اندازی جریان داعش تصریح کرد: عده‌ای برای خدمت به ظالم و در سپاه کفر جهاد می‌کنند در صورتی که راه شهیدان برای حریت، عزت و سربلندی بود.

 

وی شجاعت، روحیه صبر و مقاومت در مصاف با دشمن را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: افراد بی‌بصیرت به نام ایمان در سپاه کفر و داعش برای منافع آمریکا و اسرائیل جانفشانی می‌کنند اما شهدای ما خط امامت و ولایت را تشخیص دادند و برای اسلام و دین جنگیدند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران