تازه های سایت

28. اسفند 1393 - 8:48
پیام آیت الله ملک حسینی به سی‌وسومین دوره مسابقات ۹ گانه قرآن، عترت و نماز باشت:
عبادت خالی از اندیشه انسان را زمین‌گیر خواهد کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به سی‌وسومین دوره مسابقات ۹ گانه قرآن، عترت و نماز باشت گفت: بدانید عبادت بی‌فهم حقایق و خالی از اندیشه شمار را زمین‌گیر خواهد کرد.
به گزارش باشت نیوز، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سی‌وسومین دوره مسابقات 9 گانه قرآن، عترت و نماز که به میزبانی شهرستان باشت برگزار شد، پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: همانا متقین جماعتی هستند که به وحی و سلامت آن ایمان دارند، خالصانه عبادت می‌کنند، نماز به پا می‌دارند و رهبران حقیقی بشریت را می‌فهمند و فرمان‌بردارند.

 

در این پیام تأکید شده است: فرزندان نیک‌سرشت و حقیقت‌طلبم که دل به دریای بیکران معارف کتاب بی‌نقص خدا و علم عالی و متعالی اولیاء حق سپرده‌اید خدای رحیم را شاکرم که شما را تشنه بر این سفره معرفت و نعمت زوال‌ناپذیر الهی می‌بینم و بر خود می‌بالم بودن در کنار شما عزیزان را و بدانید سعادت و سلامت مملکت جسم و جان انسان در گرو خدا باوری، دین‌مداری و عبادت و خدمت است.

 

برای خداشناسی هیچ منبعی بهتر از کتاب قرآن این معجزه الهی نخواهید یافت پس با تواضع، تأمل و تعمق گرامیش بدارید و دین خدا را با کلام وحی و برگزیدگانی که گفتارشان نه از سر هوی بلکه پا به پای کلام حق در تعالی بشر در جریان بوده و هست، بشناسید و سیره و سنت نبی خاتم و اهل بیت طاهرش را الگوی رفتار و گفتار خویش قرار بدانید و بخواهید.

 

عزیزانم بدانید عبادت بی‌فهم حقایق و خالی از اندیشه شمار را زمین‌گیر خواهد کرد و آن‌که خود را شناخت و جایگاهش را فهمید و عاقلانه و عاشقانه مطیع کلام حق شد با عبادت، سبک بال تا قاب قوسین پرواز خواهد کرد.

 

سعادت و سلامت روزافزون همه نوجوانان و جوانان دیارم را مسئلت می‌کنم، آشنایی بیشتر و هم‌نشینی همیشگی آنان را با قرآن، این کلام نورانی حق و عترت و این ستارگان پر فروغ آسمان کمال بشری را از خدای مهربان طلب می‌کنم.

 

از مدیران خدوم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که در این مسیر نورانی به زیبایی قدم برداشتند و به نیکی بستر معرفت‌آموزی و دین‌شناسی را مهیا کردند خالصانه تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در پناه حق سربلند و سلامت باشند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران